Результати моніторингу якості освіти

Навчальні досягнення:                               у порівнянні з 2018-2019 н.р

високого рівня         13 учнів      17  (%)       ( показник зменшився на 2%)

достатнього рівня   32  учень    37 (%)         (показник зменшився на 3 %)

середнього рівня      39 учень    45  (%)        (показник збільшився на 5%)                                            

початкового рівня   1 учень        1    (%)         (показник  не змінився)


Результати  контрольних робіт з математики  5-11 

п/п

Клас

В класі

учнів

Роботу

писали

      Рівень навчальних досягнень

% якості

високий

достатній

середній

початковий

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

5

6

7

8

9

10

11

8

8

13

11

8

8

10

8

0

13/13

10/10

8/8

8/8

7/8

3

2

1/1

/

/2

/1

1/1

5

6

6/7

5/3

5/4

4/3

2/2

 

 

5/4

4/7

3/2

4/4

3/4

 

 

1/1

1/

/

 

1/1

56

48

55/60

58/57

58/63

54/58

50/52

 

Результати  контрольних диктантів з української мови 5-11

п/п

Клас

В класі

учнів

Диктант

писали

      Рівень навчальних досягнень

% якості

високий

достатній

середній

початковий

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

 

5

6

7

8

9

10

11

8

9

13

10

8

8

10

8

8

12

10

8

8

9

3

2

3

1

3

3

2

5

2

4

7

4

4

4

 

4

4

2

1

4

3

 

 

1

73

60

65

64

73

70

58


Результати  списування та диктантів з української мови 2-4

 

Клас

К-сть

учнів

Писало

Рівень навчальних досягнень

%

якості

 

в

д

с

п

2 кл.

12

11

 

 

 

 

Верб.

3 кл.

9

9

2

7

 

 

71

4 кл.

10

10

3

4

3

 

68

 

 

Результати  контрольних  та діагностичних робіт

з математики  2-4 

 

 

Клас

К-сть

учнів

Писало

Рівень навчальних досягнень

%

якості

 

В

Д

С

П

2 кл.

12

11

 

 

 

 

верб

3 клас

9

9

2

6

1

 

68

4 клас

10

10

1

6

2

1

63

 

Про перевірки сформованості

читацьких компетенцій

 

          Згідно з планом роботи школи, з 10 по 24 грудня  2019 року адміністрація школи здійснила перевірку  сформованості навичок читання вголос молодших школярів. Метою перевірки був контроль за нормативною швидкістю ( темп читання)  та якістю читання,  системністю роботи вчителів початкових класів щодо розвитку і вдосконалення  навичок читання учнів  2-4 класів. До уваги бралися такі  вимоги: виразність читання,  спосіб читання, швидкість читання та вміння переказати прочитаний текст.

         Відповідно до вимог системи контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи на кінець  семестру учні повинні прочитати таку кількість слів за хвилину: 2 клас – 35-45 слів, 3 клас- 65-70 слів, 4 клас – 80-85 слів.   Перевіркою встановлено, що більшість учнів початкової школи читають відповідно до норм навичок читання. Перевіркою охоплено  31 учень  початкових класів: 2 клас - 12  учнів,  3 клас –    9 учнів, 4 клас – 10 учнів. У ході перевірки  школярі показали такі  результи:

      Облік перевірки сформованості навички читання вголос учнів 2 класу

Вчитель     Павлишина Людмила Миколаївна    У класі учнів  12        Дата проведення     17.12.2019р.

 

   

 

 

 

 

Прізвище, ім’я

учня

 

 

Спосіб

читання

Темп  читання

(кількість слів)

Правильність

читання

Розуміння

прочитаного

Виразність

читання

Бал за навичку читання вголос

К-ть помилок

мовленнєві

орфоепічні

наголос

Розуміє

Частково

розуміє

Не розуміє

Паузи

Логічні наголоси

Інтонація

1

Василишена Катерина

складами і цілими словами

39

 

 

 

 

+

 

 

 

 

 

 

2

Войтюк Сніжана

складами і цілими словами

48

1

1

 

 

+

 

 

 

 

 

 

3

Драганова Людмила

відривними складами

27

 

 

 

 

 

 

+

 

 

 

 

4

Драчинський Роман

цілими словами

85

 

 

 

 

+

 

 

+

 

+

 

5

Коломійчук Валерія

плавно складами

30

2

2

 

 

+

 

 

 

 

 

 

6

Кот Олексій

складами і цілими словами

48

 

 

 

 

+

 

 

 

 

 

 

7

Марчук Назар

складами і цілими словами

39

 

 

 

 

+

 

 

 

 

 

 

8

Музика Анна

цілими словами

49

 

 

 

 

+

 

 

 

 

 

 

9

Ніколюк Дмитро

складами і цілими словами

50

3

3

 

 

 

+

 

 

 

 

 

10

Зінько Антон

відривними складами

21

1

1

 

 

+

 

 

 

 

 

 

11

Рудий Ростислав

цілими словами

49

 

 

 

 

 

+

 

 

 

 

 

12

Тхоржевська Каріна

складами і цілими словами

37

 

 

 

 

+

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кількість учнів

%

Спосіб читання

цілими словами

3

25

складами і цілими словами

6

50

плавно складами

1

8

відривними складами

2

17

буквами і складами

 

 

Усвідомленість прочитаного:

розуміє

9

75

частково розуміє

2

17

не розуміє

1

8

Дотримання виразності читання

читають виразно

 

 

читають монотонно

 

 

Правильність читання

без помилок

8

67

1-2 помилки

3

25

3-5 помилок

1

8

6 і більше помилок

 

 

Темп читання:

 

вище норми

6

50

відповідно до норми

3

25

нижче норми

1

8

значно нижче норми

2

17

 

К-сть учнів

Перевірено

                                     Рівні навчальних досягнень

високий

достатній

середній

початковий

К-сть

учнів

%

К-сть

учнів

%

К-сть

учнів

%

К-сть

учнів

%

12

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   Облік перевірки сформованості навички читання вголос учнів 3 класу

            Вчитель          Шевчук  Світлана Григорівна            Клас  3        У класі учнів – 9     

             Дата проведення  16.12.2019р

 

 

 

 

 

Прізвище, ім’я

учня

 

 

Спосіб

читання

Темп  читання

(кількість слів)

Правильність

читання

Розуміння

прочитаного

Виразність

читання

Бал за навичку читання вголос

К-ть помилок

мовленнєві

орфоепічні

наголос

Розуміє

Частково

розуміє

Не розуміє

Паузи

Логічні наголоси

Інтонація

1

Драганов Євгеній

Цілими словами

47

1

 

 

1

+

 

 

 

 

+

8

2

Дудник Ангеліна

Цілими словами

90

 

 

 

 

+

 

 

 

 

 

12

3

Космина Іван

складами і цілими словами

32

1

1

 

 

+

 

 

 

+

 

6

4

Лисюк Матвій

Цілими словами

62

1

1

 

 

+

 

 

 

 

+

10

5

Овчарук Тимофій

Цілими словами

82

1

1

+

 

+

 

 

 

 

 

11

6

Онищенко Марія

Цілими словами

75

1

1

 

 

+

 

 

 

 

+

10

7

Ситник Станіслав

плавно складами

27

1

 

 

1

+

 

 

+

 

 

5

8

Смагло Анастасія

Цілими словами

57

1

 

 

1

+

 

 

 

 

+

9

9

Стаднік Альбіна

Цілими словами

47

1

 

 

1

+

 

 

 

 

+

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кількість учнів

%

Спосіб читання

цілими словами

6

67

складами і цілими словами

2

22

плавно складами

1

11

відривними складами

 

 

буквами і складами

 

 

Усвідомленість прочитаного:

розуміє

9

100

частково розуміє

 

 

не розуміє

 

 

Дотримання виразності читання

читають виразно

5

56

читають монотонно

4

44

Правильність читання

без помилок

1

11

1-2 помилки

8

89

3-5 помилок

 

 

6 і більше помилок

 

 

Темп читання:

 

вище норми

3

34

відповідно до норми

2

22

нижче норми

2

44

значно нижче норми

 

 

 

К-сть учнів

Перевірено

                                     Рівні навчальних досягнень

високий

достатній

середній

початковий

К-сть

учнів

%

К-сть

учнів

%

К-сть

учнів

%

К-сть

учнів

%

9

9

4

44

3

34

2

22

 

 

 

Облік перевірки сформованості навички читання вголос учнів 4 класу

            Вчитель          Фурман Ірина Михайлівна            Клас  4        У класі учнів – 10     

             Дата проведення 17.12.2019р.

    

 

 

 

 

Прізвище, ім’я

учня

 

 

Спосіб

читання

Темп  читання

(кількість слів)

Правильність

читання

Розуміння

прочитаного

Виразність

читання

Бал за навичку читання вголос

К-ть помилок

мовленнєві

орфоепічні

наголос

Розуміє

Частково

розуміє

Не розуміє

Паузи

Логічні наголоси

Інтонація

1

Василишена Анастасія

Цілими словами

87

2

 

2

 

 

+

 

+

 

 

10

2

Редька Марія

складами і цілими словами

52

 

 

 

 

+

 

 

 

 

 

9

3

Зінько Дарина

 цілими словами

58

2

1

1

 

+

 

 

+

 

+

8

4

Левчишин Вікторія

Цілими словами

108

1

1

 

 

+

 

 

+

 

+

11

5

Марчук Анастасія

Цілими словами

105

1

1

 

 

+

 

 

+

+

 

11

6

Марчук Владислав

складами і цілими словами

64

2

1

 

1

+

 

 

 

 

 

8

7

Прокаєва Ольга

складами і цілими словами

65

2

1

1

 

+

 

 

 

 

 

8

8

Пустовіт  Юрій

Цілими словами

78

 

 

 

 

+

 

 

+

 

+

10

9

Снігур Іван

Плавно складами

42

2

1

 

1

 

+

 

 

 

 

6

10

Юхимчак Дмитро

Цілими словами

65

2

1

1

 

+

 

 

+

 

 

8

 

 

Кількість учнів

%

Спосіб читання

цілими словами

5

50

складами і цілими словами

4

40

плавно складами

1

10

відривними складами

 

 

буквами і складами

 

 

Усвідомленість прочитаного:

розуміє

8

80

частково розуміє

2

20

не розуміє

 

 

Дотримання виразності читання

читають виразно

5

50

читають монотонно

5

50

Правильність читання

без помилок

2

20

1-2 помилки

8

80

3-5 помилок

 

 

6 і більше помилок

 

 

Темп читання:

 

вище норми

2

20

відповідно до норми

1

10

нижче норми

5

50

значно нижче норми

2

20

 

 

К-сть учнів

Перевірено

                                     Рівні навчальних досягнень

високий

достатній

середній

початковий

К-сть

учнів

%

К-сть

учнів

%

К-сть

учнів

%

К-сть

учнів

%

10

10

4

40

5

50

1

10

 

 

 

 

Треба звернути увагу, що  більшість учнів  виконують  вимоги щодо читання, правильно інтонують прочитане, уміють читати діалоги, правильно роблять логічні наголоси  в реченні. Темп читання більшості учнів відповідає вимогам програм. Найкращі результати  щодо  виразності, швидкості, вдумливості  читання показали учні 4  класу ( класовод Фурман І.М.). Виразно читають школярі Дудник А., Лисюк М., ОнищенкоМ. ( 3 кл.), Драчинський Р., Музика А., Ніколюк Д. ( 2 кл.), Левчишина В., Марчук А., Редька М. ( 4 кл.).Потребуть системної роботи  щодо вдосконалення навичків читання вголос  Снігур І. ( 4 кл.), Ситник С. (3 кл.), Драганова Л., Зінько А. ( 2 клас).

Виходячи із  результатів  перевірки  навичок читання у 2-4 класах,

НАКАЗУЮ:

1.Рівень формування читацьких компетенцій  у 2-4 класах вважати таким, що відповідає програмовим вимогам.

2.Учителям початкових класів:

2.1.Фурман І.М., Шевчук С.Г., Павлишиній Л.М., Романовій С.П. проаналізувати результати перевірки навичок читання, звергнути увагу на якість читання учнів, виразність, дотримання інтонування. 

2.2.Активізувати роботу з учнями, які показали низькі результати:

 Снігур І. ( 4 кл.), Ситник С. (3 кл.), Драганова Л., Зінько А. ( 2 клас).

2.3.Розробити серію завдань на канікули  для учнів із низькою якістю  читання.

 2.4.Вивчити критерії оцінювання  та єдині вимоги щодо  щодо мовленнєвої діяльності   та навичків читання.

3.Вихователю ГПД  Шевчук С.Г. приділяти належну увагу  розвитку читацьких компетенцій школярів під час занять ГПД.        Постійно

4.На засіданні МА учителів початкових класів:

 4.1.Обговорити підсумки перевірки навичок читання учнів 1-4 класів.

                                                                   Січень 2020р., Романова С.П.

             4.2.Розробити  систему   заходів щодо  розвитку читацьких інтересів школярів.

5.Заступнику директора школи з навчально-виховної роботи Музиці Т.М.:

             5.1.Систематично контролювати навички читання учнів початкової школи.

            5.2.Здійснювати  систематичний контроль за  роботою учителів початкової школи з питань формування читацьких компетенцій учнів у відповідності до програмових вимог  та   Державного стандарту  початкової  загальної школи.

6.Бібліотекарю Мартинюк Г.С. проводити належну роботу серед школярів щодо  формування читацьких інтересів через різні форми бібліотечної роботи.                                                                       Упродовж року