моніторинг якості знань

 

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ  УКРАЇНИ

Печерський  заклад  загальної  середньої освіти І-ІІІ ступенів

Тульчинської районної ради

Вінницької області

 

Н А К А З

 

 

 

12.03.2020 р.       № 15

 

Про стан викладання

іноземної мови (англійської)

у 2019/2020 н.р.

                   Згідно з річним планом роботи закладу на 2019/2020 навчальний рік протягом лютого-березня 2020 року робочою комісією закладу:  Котовська Л.І. – директор школи, Музика Т.М. – заступник директора з навчально-виховної роботи,  Павлишина Л.М. – голова профкому школи,

Рудик Л.Ю. – голова МА учителів  суміжних дисциплін здійснено вивчення стану викладання англійської мови.

          Метою іншомовної освіти для загальної середньої освіти є формування іншомовної комунікативної компетентності для безпосереднього та опосередкованого міжкультурного спілкування, що забезпечує розвиток інших ключових компетентностей і задоволення різних життєвих потреб дитини.

           Англійська мова у 2019/ 2020 н.р. в Печерському ЗЗСО І-ІІІ ступенів   викладається у 1-7 класах спеціалістом Тітаренко К.Л., яка має повну вищу освіту, закінчила Вінницький державний педагогічний університет ім.. М.Коцюбинського за спеціальністю «вчитель  англійської мови» у 2012 році. Курси підвищення кваліфікації пройшла  при КЗ

«Вінницька академія неперервної освіти :  у 2018 році за програмою підвищення кваліфікації  вчителів початкових класів  з упровадження  нового змісту Державного стандарту початкової освіти (посвідчення ВА  02139682/НУШ/002575 від 18.08.2018р.), вчителів англійської мови  ( посвідчення  ВА  02139682/26311 від 21.09.2018р.), у 2020 році учителів англійської мови  ( посвідчення ВА 02139682/046722   від 14.02.2020р.)

       У школі працює 3 роки. Вчитель на достатньому рівні обізнана з вимогами програм, дотримується чинних нормативно-правових документів і науково-методичних рекомендацій, активно впроваджує у практику роботи з учнями 1-2 класів Концепцію НУШ.

       Програми з англійської мови виконуються в повному обсязі, упродовж І семестру 2019/2020 н.р. проведені та оцінені всі види робіт з розвитку усіх видів мовленнєвої діяльності школярів: аудіювання, говоріння, читання, письмо. Вчитель у процесі підготовки до уроків активно використовує фахові журнали, методичні видання та Інтернет-ресурс.

        Під час перевірки адміністрацією  закладу відвідано 10 уроків та 1виховний захід у вчителя. Відвідані уроки свідчать про те, що Тітаренко К.Л. готується до уроків, завжди пропонує учням серію завдань різнорівневого характеру, достатньої уваги надає розвиткові мовленнєвих навичок: читанню, говорінню, аудіюванню, письму, вдається до урізноманітнення типів уроків, методів, форм та прийомів роботи, намагається спрямувати діяльність учнів на вироблення практичних навичок, удосконалення грамотності та розвиток зв’язного мовлення. Відповідно до мети іншомовної освіти та завдань у початковій школі, вчитель працює над змістовими лініями: «Сприймання на слух», «Зорове сприймання», «Усна взаємодія», «Усне висловлювання», «Писемна взаємодія», «Писемне висловлювання», «Онлайн взаємодія».

          Найуживанішим типом уроку є комбінований. Під час проведення уроків  Тітаренко К.Л. витримує структурні складові уроку та правильно здійснює розподіл часу. Вчитель намагається побудувати навчальну діяльність школярів так, щоб безпосередньо на уроці було вивчено і закріплено матеріал у відповідності до теми. Забезпечує нормоване домашнє завдання, практикує завдання диференційованого характеру для окремої  рівня його навчальної компетенції.       

     У початкових класах Катерина Леонідівна більше вдається до ігрових форм проведення уроків. Часто використовує ілюстративний матеріал, більше часу на уроці відводить розвитку усного мовлення учнів. З метою формування якісних знань та практичних умінь і навичок широко застосовує підручник, картки, в тому числі і виготовлені самим учителем.

        У 5-8 класах перевагу надає особистісно-орієнтованому навчанню, його диференціації. Достатньої уваги приділяє самостійним видам роботи, практикує роботу в парах, в групах, застосовує прийом «ланцюжкового читання».

 

       Англійська мова у 2019/ 2020 н.р. в Печерському ЗЗСО І-ІІІ ступенів   викладається у 8-11 класах учителем Котовською Л.І,яка має кваліфікаційну категорію «спеціаліст  першої категорії», має повну вищу освіту, закінчила Вінницький державний педагогічний університет ім.. М.Коцюбинського за спеціальністю «вчитель  англійської  та німецької мов».     Котовська Л.І. постійно працює над самовдосконаленням, підвищенням фахової майстерності.  Вона намагається впроваджувати інноваційні освітні технології: урок-гра, створення  проблемної ситуації, розповідь від імені казкового героя, мозкова атака, рольова гра «Перевтілення», мікрофон.

          Особливістю уроків вчителя є помірний  темп уроку, наповнюваність різними видами практичної діяльності. Леоніда Іванівна уміє виділити головне у викладенні навчального матеріалу, враховує вікові особливості учнів, практикує  на уроках різнорівневі завдання, використовує наочні засоби навчання: ілюстрації, ІКТ, таблиці, що забезпечує оптимальність навчання, а також залучає учнів до активної навчальної діяльності на уроках.

          Вчитель приділяє увагу роботі з обдарованими учнями. Щороку школярі є учасниками і та ІІ етапів Всеукраїнських предметних олімпіад з англійської мови, конкурсів «Грінвіч», «Пазл».    Таким чином, Котовська Л.І. намагається будувати свої уроки та заходи з предмета так, щоб кожен учень мав можливість самостійно працювати, розвивати свій творчий потенціал, удосконалювати практичні уміння і навички. В роботі вчителя простежуються міжпредметні зв'язки, наступність, поетапність.

         Як правило, всі учні на уроці працюють з підручником, на достатньому рівні опановують лексичний матеріал, уміють робити переклад тексту. На уроках вчитель намагається навчити учнів складати тексти на задані теми, що сприяє збагаченню словникового запасу та розвитку творчих здібностей школярів.  Здійснюються  записи в робочих зошитах. Перевірка зошитів здійснюється систематично.

        У 10-11 класах ведеться цілеспрямована робота по підготовці учнів до ЗНО та ДПА. Саме з цією метою вчитель вдається до повторення раніше вивченого матеріалу, до його систематизації. Широко застосовує як форму контролю тести, це сприяє розвитку самоконтролю та самокорекції. Виконуючи тестові завдання, учні набувають необхідного досвіду та швидше і легше виконують завдання. Котовська Л.І. застосовує тести двох типів: тести як тренувальні вправи і тести для підсумкового тематичного оцінювання. Застосування тестової системи на уроках англійської мови готує учнів до ЗНО.   Проведені контрольні роботи продемонстрували достатній рівень засвоєння програмового матеріалу.

      Учителі англійської мови володіють комп’ютером, впроваджують інформаційно-комунікаційні технології, проводять уроки на базі КІТ, з використанням мультимедійного центру або проектора.Учителі залучають дітей до роботи в позанавчальний час в мережі Internet: підготовка повідомлень на задану тему, виконання тестових завдань.

Роботу щодо  результативності участі дітей в ІІ етапі шкільних олімпіад бажано покращити та систематизувати.

       У школі для вивчення англійської мови  відведено навчальний кабінет. Робота щодо обладнання кабінета проводиться відповідно до Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 20.07.2004 № 601.

             Разом із позитивними сторонами в роботі вчителів, що викладають англійську мову в 2019/2020 н.р. у 1-11класах, мають місце певні недоліки. Серед них найсуттєвішими можна назвати такі:

-         повторення вивченого матеріалу не має своєї системи;

-         відсутня робота щодо підготовки учнів до участі у МАН;

-         недостатньо впроваджується метод проектного навчання при викладанні англійської мови;

-         позакласна робота з предмета проводиться, але не систематично;

-         домашнє завдання не завжди диференційоване.

     Виходячи з вищезазначеного та з метою подальшого удосконалення освітнього процесу, стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів з англійської мови,

 

НАКАЗУЮ:

 

  1.Вважати стан викладання іноземної мови (англійської) у 2019/2020 навчальному році на достаньому рівні.

        2.Учителям англійської мови Котовській Л.І., Тітаренко К.Л.       2.1.Продовжити роботу щодо виконання інструктивно-методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України щодо вивчення англійської мови,  поповненням навчально-методичної бази, систематизацією методичних, дидактичних матеріалів.

Постійно

2.2.Більш активно залучати до проведення уроків інформаційно-комп’ютерні технології

Постійно

2.3.Продовжити роботу щодо виконання вимог до сучасного уроку, впровадження інноваційних технологій навчання.

Постійно.

2.4.При здійсненні календарного планування уроків передбачати повторення вивченого матеріалу з метою системного опрацювання попередніх тем курсу.                                                                                                                                                                               

Постійно

2.5.Працювати над підвищенням власного науково-методичного рівня шляхом самоосвіти.

Постійно

2.6.Продовжити роботу зі здібними та обдарованими учнями, їх якісної підготовки до участі в олімпіадах, конкурсах, турнірах, МАН.

3.Керівнику методичної асоціації вчителів  суміжних дисциплін Рудик Л.Ю.:

3.1.Опрацювати «Довідку про підсумки вивчення стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів з англійської мови у 1-11-х класах» на засіданні методичної асоціації.

Березень 2020

  4. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Музику Т.М.

 

                   Директор школи _______________________/Котовська Л.І./

З наказом ознайомлені усі педагогічні працівники на нараді при директорові школи  у  березні місяці.

 

 

УКРАЇНА

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ  УКРАЇНИ

Печерська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Тульчинської районної ради

Вінницької області

 

Н А К А З

     25.05.2020 р.          №26

 

Про результати  перевірки сформованості

читацьких компетенцій

 

 

 

          Згідно з планом роботи школи, з 10 по 27 травня адміністрація школи здійснила перевірку  сформованості навички читання молодших школярів в дистанційному режимі із використанням інформаційних технологій. Метою перевірки був контроль за нормативною швидкістю та якістю читання,  системністю роботи вчителів початкових класів щодо розвитку і вдосконалення  навичок читання учнів  1-4 класів. До уваги бралися такі  вимоги: виразність читання,  спосіб читання, швидкість читання та розуміння прочитаного.

         Відповідно до вимог системи контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи на кінець року  учні повинні прочитати таку кількість слів за хвилину: 1 клас – 35- 50 слів, 2 клас – 50-60 слів, 3 клас- 75-80 слів, 4 клас – 90-95.   Перевіркою встановлено, що більшість учнів початкової школи читають відповідно до норм навичок читання.Перевіркою охоплено   43 учні  початкових класів: 1 клас – 13 учнів, 2 клас -11   учнів,  3 клас –  9 учнів, 4 клас – 10  учнів. У ході перевірки  школярі показали такі  результи:

Облік перевірки сформованості навички читання вголос

Назва закладу   Печерський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів

Вчитель             Романова Світлана Петрівна

Клас               1     К класі учнів  13    Дата проведення   __25.05.2020_

 

Прізвище, ім’я учня

 

Спосіб читання

     Темп  читання

(кількість  слів)

Правильність читання

Розуміння прочитаного

Виразність читання

Бал за навичку читання вголос

 Кількість помилок

         мовленнєві

орфоепічні

наголос

Розуміє

Частково розуміє

Не розуміє

Паузи

Логічні  наголоси

Інтонація

1

Антонюк  Ірина

ціл.сл.

40

1

-

-

-

+

-

-

-

-

+

 

2

Біжко Тімур

скл.ціл.сл.

25

1

1

-

-

+

-

-

-

-

-

 

3

Бокієвська Софія

ціл.сл.

43

1

1

-

-

+

-

-

-

-

+

 

4

Брачковський Н.

ціл сл.скл.

15

1

-

-

-

+

-

-

-

-

-

 

5

Ковальський В.

ціл.сл.

33

1

 

-

-

+

-

-

-

-

+

 

6

Музика Артем

скл.ціл.сл.

20

1

 

-

-

+

-

-

-

-

-

 

7

Онищук Олексан.

скл.ціл.сл.

34

1

 

-

-

+

-

-

-

-

+

 

8

Павлюк Марія

ціл.сл.

36

-

 

-

-

+

-

-

-

-

+

 

9

Павлюк Олексан.

ціл.сл.

48

-

 

-

-

+

-

-

-

-

+

 

10

Сологуб Марина

ціл.сл.

34

1

 

-

-

+

-

-

-

-

+

 

11

Солодчук Владис.

ціл.сл.

33

1

 

-

-

+

-

-

-

-

+

 

12

Фурман Сергій

скл.ціл.сл.

23

1

 

-

-

+

-

-

-

-

-

 

13

Юхимчак Олекс.

плавно скл.

12

1

 

-

-

+

-

-

-

-

-

 

 

 

 

Кількість учнів

%

Спосіб ситання

цілими словами

7

54

складами і цілими словами

5

38

плавно складами

1

8

відривними складами

-

 

буквами і складами

-

 

Усвідомленість прочитаного:

розуміє

13

100

частвоково  розуміє

-

 

не розуміє

-

 

Дотримання виразності читання

читають виразно

8

62

читають монотонно

5

38

Правильність  читання

без помилок

2

15

1-2 помилки

11

85

3-5 помилок

-

 

6 і більше помилок

-

 

Темп читання:

вище норми

4

31

відповідно до норми

7

54

нижче норми

2

15

значно нижче норми

-

 

 

К-сть учнів

Перевірено

Рівні навчальних досягнень

Високий

Достатній

Середній

початковий

 

 

К-сть учнів

%

К-сть учнів

%

К-сть учнів

%

К-сть учнів

%

13

13

4

31

7

54

2

15

-

 

Облік перевірки сформованості навички читання вголос

Назва закладу   Печерський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів

Вчитель             Павлишина Людмила Миколаївна

Клас               2     В класі учнів  11    Дата проведення ____27.05.2020

 

Прізвище, ім’я учня

 

Спосіб читання

     Темп  читання

(кількість  слів)

Правильність читання

Розуміння прочитаного

Виразність читання

Бал за навичку читання вголос

 Кількість помилок

  мовленнєві

орфоепічні

наголос

Розуміє

Частково розуміє

Не розуміє

Паузи

Логічні  наголоси

Інтонація

1

Василишена    К.

ціл.сл.

76

-

 

 

 

+

 

 

 

 

+

 

2

Войтюк Сніжана

ціл.сл.

46

-

 

 

 

+

 

 

 

 

 

 

3

Драганова Люд.

склад.

30

1

+

 

 

+

 

 

 

 

 

 

4

Драчинський   Р.

ціл.сл.

97

-

 

 

 

+

 

 

 

 

+

 

5

Зінько Антон

склад.

25

1

+

 

 

+

 

 

 

 

 

 

6

Коломійчук  .В

скл.ціл.сл.

36

1

+

 

 

+

 

 

 

 

 

 

7

Кот Олексій

скл.ціл.сл.

33

-

 

 

 

+

 

 

 

 

 

 

8

Марчук Назар

ціл.сл.

46

-

 

 

 

+

 

 

 

 

 

 

9

Музика Анна

ціл.сл.

46

2

+

 

 

+

 

 

 

 

+

 

10

Рудий Ростислав

скл.ціл.сл.

55

-

 

 

 

+

 

 

 

 

 

 

11

Тхоржевська   К.

ціл.сл.скл.

30

-

 

 

 

+

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кількість учнів

%

Спосіб ситання

цілими словами

6

55

складами і цілими словами

3

27

плавно складами

2

18

відривними складами

 

 

буквами і складами

 

 

Усвідомленість прочитаного:

розуміє

11

100

частвоково  розуміє

 

 

не розуміє

 

 

Дотримання виразності читання

читають виразно

3

27

читають монотонно

8

73

Правильність  читання

без помилок

7

64

1-2 помилки

4

46

3-5 помилок

 

 

6 і більше помилок

 

 

Темп читання:

вище норми

3

27,5

відповідно до норми

3

27,5

нижче норми

1

9

значно нижче норми

4

36

 

К-сть учнів

Перевірено

Рівні навчальних досягнень

Високий

Достатній

Середній

початковий

 

 

К-сть учнів

%

К-сть учнів

%

К-сть учнів

%

К-сть учнів

%

11

11

3

28

4

36

4

36

-

 

 

 

Облік перевірки сформованості навички читання вголос

Назва закладу   Печерський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів

Вчитель             Шевчук Світлана Григорівна

Клас               3     К класі учнів   9           Дата проведення ___15.05.2020_

 

Прізвище, ім’я учня

 

Спосіб читання

     Темп  читання

(кількість  слів)

Правильність читання

Розуміння прочитаного

Виразність читання

Бал за навичку читання вголос

 Кількість помилок

         мовленнєві

орфоепічні

наголос

Розуміє

Частково розуміє

Не розуміє

Паузи

Логічні  наголоси

Інтонація

1

Драганов Євгкній

скл.ціл.сл.

60

 

+

 

 

+

 

 

+

 

 

9

2

Дудник Ангеліна

ціл.сл.

99

 

 

 

+

+

 

 

+

 

 

12

3

Космина Іван

плавн.скл.

50

 

+

 

 

+

 

 

+

 

 

9

4

Лисюк  Матвій

ціл.сл.

103

 

 

 

+

+

 

 

+

 

 

12

5

Овчарук Тимур

ціл.сл.

80

 

+

 

+

+

 

 

+

 

 

11

6

Онищенко Марія

скл.ціл.сл.

56

 

 

+

+

+

 

 

+

 

 

9

7

Ситник Станіслав

плавн. скл.

47

 

+

 

 

+

 

 

+

 

 

8

8

Смагло  Ан.

скл.ціл.сл.

63

 

+

 

 

+

 

 

+

 

 

9

9

Стаднік Альбіна

скл.ціл.сл.

79

 

 

+

 

+

 

 

+

 

 

11

 

 

 

Кількість учнів

%

Спосіб ситання

цілими словами

3

33,3

складами і цілими словами

4

44,4

плавно складами

2

22,2

відривними складами

-

 

буквами і складами

-

 

Усвідомленість прочитаного:

розуміє

9

100

частвоково  розуміє

-

 

не розуміє

-

 

Дотримання виразності читання

читають виразно

7

77,7

читають монотонно

2

22,2

Правильність  читання

без помилок

2

22,2

1-2 помилки

7

77,7

3-5 помилок

-

 

6 і більше помилок

-

 

Темп читання:

вище норми

2

22,2

відповідно до норми

2

22,2

нижче норми

3

33,3

значно нижче норми

2

22,2

 

К-сть учнів

Перевірено

Рівні навчальних досягнень

Високий

Достатній

Середній

початковий

 

 

К-сть учнів

%

К-сть учнів

%

К-сть учнів

%

К-сть учнів

%

9

9

4

44,5

5

55,5

-

 

-

 

 

 

 

 

Облік перевірки сформованості навички читання вголос

Назва закладу   Печерський заклад загальної середньої освіти  І-ІІІ ступенів

Вчитель             Фурман  Ірина Михайлівна

Клас                4     К класі учнів   10    Дата проведення ___21.05.2020__

 

Прізвище, ім’я учня

 

Спосіб читання

     Темп  читання

(кількість  слів)

Правильність читання

Розуміння прочитаного

Виразність читання

Бал за навичку читання вголос

 Кількість помилок

         мовленнєві

орфоепічні

наголос

Розуміє

Частково розуміє

Не розуміє

Паузи

Логічні  наголоси

Інтонація

1

Василишина  А.

ціл.сл.

89

1

 

+

 

 

+

 

 

 

+

10

2

Зінько  Д.

ціл.сл.

60

2

+

+

 

+

 

 

+

 

+

8

3

Левчишина  В.

ціл.сл.

112

1

+

 

 

+

 

 

+

 

+

11

4

Марчук   А.

ціл.сл.

110

1

+

 

 

+

 

 

 

 

 

11

5

Марчук  В.

скл.ціл.сл.

68

2

+

 

+

+

 

 

 

 

 

8

6

Прокаєва  О.

скл.ціл.сл.

68

2

+

+

 

+

 

 

 

 

 

8

7

Пустовіт  Ю.

ціл.сл.

90

0

 

 

 

+

 

 

+

 

+

11

8

Редька  М.

ціл.сл.

65

0

 

 

 

+

 

 

+

 

+

9

9

Снігур  І.

плавн.скл.

48

2

+

 

+

 

+

 

 

 

 

6

10

Юхимчак  Д.

ціл.сл.

72

2

+

+

 

+

 

 

+

 

 

8

 

 

 

Кількість учнів

%

Спосіб ситання

цілими словами

7

70

складами і цілими словами

2

20

плавно складами

1

10

відривними складами

 

 

буквами і складами

 

 

Усвідомленість прочитаного:

розуміє

8

80

частвоково  розуміє

2

20

не розуміє

 

 

Дотримання виразності читання

читають виразно

5

50

читають монотонно

5

50

Правильність  читання

без помилок

2

20

1-2 помилки

8

80

3-5 помилок

 

 

6 і більше помилок

 

 

Темп читання:

вище норми

2

20

відповідно до норми

2

20

нижче норми

5

50

значно нижче норми

1

10

 

К-сть учнів

Перевірено

Рівні навчальних досягнень

Високий

Достатній

Середній

початковий

 

 

К-сть учнів

%

К-сть учнів

%

К-сть учнів

%

К-сть учнів

%

10

10

4

40

5

50

1

10

 

 

 

 

           

Слід звернути увагу, що  більшість учнів  виконують  вимоги щодо читання, правильно інтонують прочитане, уміють читати діалоги, правильно роблять логічні наголоси  в реченні. Темп читання більшості учнів відповідає вимогам програм. Найкращі результати показали учні 2 та  4 класів ( класоводи Павлишина Л.М., Фурман І.М.). Наклало негативний слід у формуванні читацьких навичок навчання на дистанційній формі. Не всі батьки приділяли  належну увагу  роботі із читання із власними дітьми.

Виходячи із  результатів  перевірки  навички читання у 1-4 класах,

НАКАЗУЮ:

 

 

 

1.Рівень формування читацьких компетенцій  у 1-4 класах вважати таким, що відповідає програмовим вимогам.

2.Учителям початкових класів:

2.1.Шевчук С.Г., Фурман І.М.,  Павлишиній Л.М., Романовій С.П. проаналізувати результати перевірки навички читання, звергнути увагу на якість читання учнів, виразність, дотримання інтонування.  Активізувати роботу з учнями, які показали низькі результати(Снігур І. (4 кл.),  Ситник С., Космина І.(3 клас), Драганова Л.  (2 клас), Юхимчак О. ( 1 клас)

 2.2.Розробити серію завдань на літо  для учнів із низькою якістю  читання.

2.3.Вивчити критерії оцінювання  та єдині вимоги щодо  щодо мовленнєвої діяльності   та навички читання.

3.На засіданні МА учителів початкових класів:

3.1.Обговорити підсумки перевірки навичок читання учнів 1-4 класів.                                                                                    

                                                                 Червень 2020р., Романова С.П.

3.2.Розробити  систему   заходів щодо  розвитку читацьких інтересів школярів.

4.Заступнику директора школи з навчально-виховної роботи Музиці Т.М.:

4.1.Систематично контролювати навичку читання учнів початкової школи.                                                                               Грудень, травень

4.2.Здійснювати  систематичний контроль за  роботою учителів початкової школи з питань формування читацьких компетенцій учнів у відповідності до програмових вимог  та  нового Державного стандарту  початкової  загальної школи.

5.Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

Директор школи_____________________/Котовська Л.І./

 

З наказом ознайомлено:

Музика Т.М.

Шевчук С.Г.

Павлишина Л.М.

Романова С.П.                                Фурман І.М.

 

 

 

УКРАЇНА

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ  УКРАЇНИ

Печерська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Тульчинської районної ради

Вінницької області

 

Н А К А З

     27.05.2020 р.          № 27

 

Про результати діагностичних та контрольних робіт

з української мови та математики

за 2019-2020 навчальний рік

 учнів 1-4 класів

 

 

 

       З  05 по 25 травня 2020 року адміністрацією школи були проведені підсумкові діагностичні та контрольні роботи з української мови та математики в 1-4 класах за  2019-2020 н.р. (дистанційно).

  Тексти контрольних робіт, диктантів і списування з української мови підібрані відповідно до навчальної програми та охоплюють  вивчений матеріал 1-4 класів на кінець навчального року.

  Порядок проведення   й темп читання текстів при проведенні робіт відповідали нормам початкової школи.

Перевіркою охоплено43 учні 1-4 класів.

Результати контрольних робіт  з української мови такі:

Клас

К-сть

учнів

Писало

Рівень навчальних досягнень

%

Якості

 

 

в

д

с

п

1 кл.

13

13

 

 

 

 

 

2 кл.

11

11

 

 

 

 

 

3 кл.

9

9

3

2

4

 

73

4 кл

10

10

7

1

2

 

82

 

 

     При виконанні письмових робіт учні припустилися помилок:

1 класу:  порушення вимог щодо нахилу літер, відхилення в культурі оформлення  робіт(неохайність),  помилки у словах;

2 класу :заміна одних букв іншими, пропуски літер, складів,виправлення, порушення каліграфічних норм, написання слів з ненаголошеними «е» та «и»; 3 класу:  подвоєння приголосних,  заміна букв, пропуск букв,  допущення неохайних виправлень, кома у простому реченні, перенесення слів;

4 класу: написання слів з ненаголошеними «е» та «и», заміна однієї літери іншою.

Результати контрольних робіт з математики:

 

 

Клас

К-сть

учнів

Писало

Рівень навчальних досягнень

%

Якості

 

В

Д

С

П

1 клас

 

13

 

11

 

 

 

 

 

вербально

 

2 клас

11

11

 

 

 

 

вербально

3 клас

9

9

6

3

 

 

82

4 клас

10

10

6

2

 

2

73

    

Учні 1 класу   помилилися при  роботі  з числовими виразами, при перетворені величин, при розв’язанні задач,  2 класу помилилися при обчисленні виразів на дії різного ступеня, під час  розв’язання задач (під час оформлення записів, написання пояснень до задачі, при геометричних побудовах),   учні 3 класу – при  обчисленні   виразів  на додавання  і віднімання  чисел з переходом  через  розряд, знаходження частини числа, в обчисленнях виразів на множення і ділення, при оформленні математичних записів; 4 клас при множенні багатоцифрових чисел,  при знаходженні геометричних величин.

На підставі зазначеного, 

 

Н А К А З У Ю:

 

 

 

1.Учителям початкових класів: Романовій С.П., Фурман І.М., Павлишиній Л.М., Марчук З.М.:

1.1.          Посилити роботу над формуванням навичок письмового множення та ділення багатоцифрових чисел, в діях  над величинами  розв’язування задач на знаходження суми двох добутків,  проводити тренінги щодо кращого опанування таблички множення та ділення.  Постійно

1.2.          Більше працювати над культурою письма, уважно ставитися до оформлення письмових робіт, дотримуватися прийнятних правил учнівських записів,  єдиного орфографічного режиму.

1.3.          Систематично проводити індивідуальну роботу з учнями, які показали середній  та початковий рівень навчальних досягнень. Постійно

1.4.          Дотримуватися  вимог Державного стандарту початкової школи, критеріїв оцінювання навчальних досягнень. Постійно

1.5.          Уважно перевіряти роботи учнів, записи  робити згідно вимог, Критеріїв оцінювання навчальних досягнень школярів.

2.Голові МА учителів початкових класів Романовій С.П.:

2.1.   Обговорити аналіз контрольних робіт з математики та української мови на засіданні МА учителів початкових класів у червні 2020 р.

2.2.    Посилити роботу щодо  усунення  пробілів у засвоєнні  знань під час дистанційного навчання, використання  інноваційних технологій у освітньому процесі початкової школи  з метою  якісного формування вмінь та навичок, передбачених програмовими вимогами. З 01.09.2020р.

3.Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника директора з НР Музику Т.М.

Директор  школи______________________/Котовська Л.І./

 

                        З наказом ознайомлені:     _____________/Музика Т.М./                                             _____________/Марчук З.М./                                   ____________/Шевчук С.Г./           ____________/Павлишина Л.М./                              ____________/Фурман І.М./

____________/Романова С.П./

 

 

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ  УКРАЇНИ

Печерська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Тульчинської районної ради

Вінницької області

 

Н А К А З

     28.05.2020 р.   №29

Про результати проведення підсумкових

контрольних робіт з математики за 

2019-2020 н.р. у 5-11 класах

 

    З 10 по 27 травня, відповідно  до Річного плану, адміністрацією школи були проведені контрольні роботи з математики у 5-11 класах на кінець  2019-2020 н.р. Тексти робіт підібрані спільно дирекцією школи та учителями-предметниками Змієвець О.М., Тарасевичем В.В., Марчук З.М. із врахуванням програмових вимог, ступеня опрацювання навчальних тем. Завдання контрольних робіт  містять тести, приклади,задачі  відповідно до вивченого теоретичного матеріалу. Об’єм і ступінь  важкості завдань відповідає віковим особливостям учнів та методичним вимогам щодо викладання предмета. Роботи проводилися  дистанційно у синхронному режимі із використанням можливостей Інтернету та інших засобів зв’язку.

Результати  контрольних робіт з математики:

 

п/п

Клас

В класі

учнів

Роботу

писали

      Рівень навчальних досягнень

% якості

високий

достатній

середній

початковий

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

 

 

5

6

7

8

9

10

11

 

 

 

 

8

8

13

10

8

8

10

8

8

13/13

10/10

8/8

8/8

10/10

3

2

3/2

2/2

4/2

1/2

3/2

3

2

2/4

4/3

4/4

5/3

2/2

2

5

5/5

4/5

2/2

2/3

5/5

 

0

3/2

 

0/0

0/0

0/1

71

63

47/53

63/58

78/67

63/60

62/50

Учні 5 класу допустили помилки при знаходженні середнього арифметичного,  у розв’язанні  прикладів на додавання  та віднімання, множення  і ділення   десяткових дробів,  при знаходженні числа за відсотком  і відсотка від числа; 6 кл. – при  використанні формули скорочено множення, множенні та діленні, додаванні  та відніманні раціональних чисел, при розв’язуванні  рівнянь, розкритті дужок, побудові графіка функцій; 7 кл.- при   перетворенні виразів, розкладанні многочленів на множники ,  використання формули скороченого множення, недосконале пояснення  текстових задач( з алгебри),  при  побудові фігур,  взнаходженні геометричних величин, розв’язанні  задач за ознаками рівнобедреного  трикутника( з геометрії),  8 клас –  при  складанні та розв’язанні раціональних  рівнянь,  при використанні  властивостей коренів  квадратних  для  спрощення виразів, додавання  і віднімання дробів(алгебра); при  знаходженні   метричних співвідношень   між елементами  трикутника, побудові малюнків до задач,  при геометричних обчисленнях, 9 кл. – при роботі з лінійними нерівностями,  розв’язуванні  квадратичних нерівностей, перетворення   раціональних виразів (алгебри), помилки при розв’язанні задач  на знаходження радіусу описаного кола,  розв’язуванні задач на знаходження площ(геометрії), 10кл. -  при визначенні  точок max, min, завдання на побудову графіка функції, при обчисленні степеневих функцій(алгебри), при побудові перерізу просторових  фігур,  трактуванні аксіом стереометрії, не завжди вказувалися одиниці вимірювання (геометрія), 11кл. -  при розв’язанні показникового рівняння, завдання на побудову графіка функції, при обчисленні степеневих функцій(алгебри), при побудові перерізу просторових  фігур,  трактуванні аксіом стереометрії, при знаходженні площі сфери, визначенні ребра куба(геометрія). Найнижчу успішність показали учні 7  та 8 класів. 

   На підставі вищезазначеного,

НАКАЗУЮ:

 І.Заступнику директора з навчальної роботи Музиці Т.М.:

1.1. Проаналізувати  результати проведення контрольних робіт з математики у 5-11 класах на нараді при директорові школи у червні місяці.

1.2.Активізувати роботу серед учителів щодо дотримання учнями норм єдиного орфографічного режиму. Заборонити використовувати коректор.                                                    

                                                                                          Упродовж 2020-2021 н.р.

2.Учителям математики Змієвець О.М., Тарасевичу В.В., Марчук З.М.:

2.1.Посилити  роботу з учнями щодо формування навичок математичних дій із числами, застосуванні формул під час розв’язування задач та прикладів, вдосконалення вмінь працювати із геометричними фігурами(побудова, математичне обчислення ),більше сконцентровувати увагу на темах, з яких учні допускають помилки, проводити індивідуальну та диференційовану роботу з учнями на уроках математики.

2.2.Проводити  математичні тренінги, аналіз контрольних робіт з метою корекції «пробілів» у засвоєнні знань.                                    Систематично

2.3.Більше приділяти уваги учням, які показали середній і початковий рівні навчальних досягнень на контрольній роботі з математики  з метою покращення глибини знань, вироблення практичних вмінь та навичок роботи з математичними діями, законами, величинами,формулами.

2.4.Виховувати у  школярів культуру письма, охайність, необхідність дотримання  вимог щодо оформлення письмових робіт.

2.5.Уважно перевіряти  учнівські роботи,  дотримуватися вимог до оформлення   робіт.                                                                         Постійно

3.Голові МА учителів природничо-математичного циклу Марчук З.М. на засіданні МА розглянути питання  «Особливості  вивчення математики в 5-11 класах в умовах Державного стандарту базової і старшої школи».                                     

                                                                                                Червень 2020р.

4.Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

           Директор    школи ________________  /Котовська Л.І./

          З наказом ознайомлені :          Музика Т.М.         Тарасевич В.В.                                     

          Змієвець О.М.                                                          Марчук З.М.

 

 

 

УКРАЇНА

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ  УКРАЇНИ

Печерська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Тульчинської районної ради

Вінницької області

 

Н А К А З

     28.05.2020 р.   № 30

 

Про результати  контрольних  робіт

 з української мови у 5-10 класах за 

2019-2020 н.р.

    З 10 по 27 травня,  відповідно  до річного плану, адміністрацією школи були проведені контрольні роботи з української мови (диктант) на кінець 2019-2020 н.р. Тексти диктантів підібрані спільно дирекцією школи та учителями-філологами Музикою Т.М., Рудик Л.Ю. із врахуванням програмових вимог. Роботи проводилися  дистанційно у синхронному режимі із використанням можливостей Інтернету та інших засобів зв’язку.

Тексти диктантів  містять орфограми та пунктограми на уже вивчені правила, відповідають методичним нормам (кількість слів для певного класу). Контрольні роботи  проведено відповідно до методичних вимог.Результати  контрольних диктантів з української мови:

п/п

Клас

В класі

учнів

Диктант

писали

      Рівень навчальних досягнень

% якості

високий

достатній

середній

початковий

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

5

6

7

8

9

10

8

9

13

10

8

10

8

9

13

9

8

8

5

2

3

2

4

3

3

2

8

6

4

4

 

5

2

1

0

1

 

0

78

63

67

64

78

72

   Якісний показник знань з мови – 64 %.

           Найбільше помилок допущено учнями щодо таких орфограм та пунктограм : у 5класі – правопис пом’якшених приголосних, подвоєння і подовження приголосних,  розділові знаки в простому ускладненому реченні,порушення каліграфічних  норм; у 6 класі – правопис не з дієсловами,  написання займенників, подвоєння приголосних,  розділові знаки у  простому реченні, відокремлення порівняльних зворотів;у 7 класі –правопис  не з дієсловами, ненаголошених е, и, прийменників з іменниками,  розділові знаки в складному реченні, відокремлення зворотів;8 клас – розділові знаки в простому реченні, правопис ненаголошених голосних, правопис  числівників, складних слів; у 9 класі – вживання слів із апострофом, порушення правил переносу, розділові знаки у складних реченнях;  у 10класі – правопис часток, прислівників, слів із подвоєнням приголосних,  розділові знаки у складних реченнях, відокремлення дієприкметникових та дієприслівникових зворотів.

   Учителям Рудик Л.Ю., Музиці Т.М. потрібно більше уваги приділяти учням, які показали початковий і середній рівень навчальних досягнень.

    Загалом  диктанти написані охайно, чітко, з дотриманням  норм єдиного орфографічного режиму, однак у окремих учнів виявлено порушення каліграфічних норм (використання елементів друкованих літер,букв англійського алфавіту,малий абзацний відступ  та ін.)

На підставі вищезазначеного,

НАКАЗУЮ:

 

 

 

І.Заступнику директора з навчальної роботи Музиці Т.М.:

1.1. Проаналізувати  результати проведення контрольних робіт з української мови у 5-10 класах на нараді при директорові школи.

                                                                             Червень 2020р.

1.2.Активізувати роботу серед учителів щодо дотримання учнями норм єдиного орфографічного режиму.                    Упродовж 2020-2021 н.р.

ІІ. Учителям української мови Рудик Л.Ю., Музиці Т.М.:

2.1.Посилити  роботу з учнями щодо формування навичок грамотного письма, вивчення  орфограм та пунктограм, з яких учні допускають помилки, проводити індивідуальну та диференційовану роботу з учнями на уроках мови у новому навчальному році.    Постійно

2.2.Проводити  різні види навчальних диктантів, аналіз контрольних робіт з метою корекції «пробілів» у засвоєнні знань.     Систематично

2.3.Продовжувати роботу щодо реалізації діяльнісно-комунікативного принципу.                                                                            Постійно

2.4.Виховувати у  школярів культуру письма, виробляти каліграфічність, необхідність дотримання  вимог щодо оформлення письмових робіт.                                               

                                                               Упродовж 2020-2021 н.р.

ІІІ.Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

                    Директор    школи                       /Котовська Л.І./

 

З наказом ознайомлені :

1.Музика Т.М.                                2.Рудик Л.Ю.

 

 

 

УКРАЇНА

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ  УКРАЇНИ

Печерський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів

Тульчинської районної ради

Вінницької області

Н А К А З

 

14.06.2020 р.     №42 

Про результати  контролю  за говорінням  та

 навичками читання  з англійської мови

 учнів 3-11 класів

 

 

 

 

На виконання плану роботи школи в травні 2020 року адміністрацією школи  здійснено  контроль за розвитком діалогічного і монологічного мовлення учнів  з англійської мови та проведено перевірку навички читання  учнів 3-11 класів.

За результатами перевірки  прослідковується, що вчителі Тітаренко К.Л., Котовська Л.І. приділяють належну увагу розвитку мовленнєвих навичок в учнів, намагаються створити на уроках ситуації, у яких учні висловлюють свої думки за темою уроку. Але мовна діяльність учнів має рецептивний характер, коли учні оперують лексичним і граматичним матеріалом на рівні слова. Учителі  використовують тематичні ігри, які підвищують зацікавленість учнів під час роботи. Використовуючи  сюжетні ігри, діалоги, віртуальні подорожі, слухання носіїв мови, тематичні ситуації, тренінги,  розвивають  в достатній мірі навички спонтанного діалогічного та монологічного мовлення.

Тітаренко К.Л. використовує найчастіше традиційні  форми викладання: читання, перекладу на рідну мову та переказу тексту, що є малоефективним у роботі з учнями на уроках іноземної мови.

Контроль діалогічного та монологічного мовлення учнів 3-11 класів показав такі результати:

Говоріння

 

 

%

3 клас

4 клас

 

5клас

 

6клас

7 клас

8 клас

9 клас

10 клас

11 клас

Високий

26

31

2

5

3

2

3

3

4

3

1

Достатній

37

43

4

2

2

5

5

5

4

4

5

Середній

20

23

3

2

3

2

3

2

-

1

4

Початковий

3

3

-

1

-

-

2

-

-

-

-

 

 

 

 

Типовими недоліками в мовній підготовці школярів є недосконала вимова, обмежений лексичний запас, недостатнє усвідомлення граматичних структур. Недостатні навички самостійного мовлення.

Метою перевірки техніки читання був контроль за нормативною швидкістю та якістю читання. До уваги також бралися вимова, інтонація та правильність читання.

Перевіркою виявлено, що більшість учнів читають відповідно до норм техніки читання.  Найкращі результати показали учні 4 класу що видно зі зведеної таблиці:

 

 

 

 

3 клас

4 клас

 

5клас

 

6клас

7 клас

8 клас

9 клас

10 клас

11 клас

Високий

32

37

5

6

3

4

3

3

5

2

1

Достатній

30

35

3

2

2

1

5

4

2

4

6

Середній

22

26

1

1

3

4

4

3

1

2

3

Початковий

2

2

-

1

-

-

1

-

-

-

-

 

Темп читання більшості учнів 3-1 класів відповідає нормі. Проте не всі учні  виконують вимоги щодо читання ( Зінько Д., Прокаєва О. (4 кл.), Буяклу Л., Войтюк А.(7 кл.),, не вміють правильно інтонувати прочитане шестикласники (Варга Н., Квасніцька М.),  восьмикласники (Кременюк А., Подоляк М.),відсутні навички читання діалогів, окремі роблять неправильні логічні наголоси у реченні (Іващук К.,Ходотай Б., 5 клас.).

На підставі вищезазначеного,

 

НАКАЗУЮ:

1.     Учителям іноземної) мови Котовській Л.І., Тітаренко К.Л.:

1.1.          Проаналізувати результати контролю діалогічного та монологічного мовлення учнів та перевірки техніки читання.

До 20.06.2020

1.2.          Працювати з учнями, які показали низькі результати, використовуючи індивідуальні форми роботи.

Протягом року

1.3.          Розробити серію диференційованих завдань «Комунікативні вправи на уроках іноземної мови».

До 25.06.2020

1.4.          Учителю іноземної мови Тітаренко К.Л.відвідувати уроки учителя Котовської Л.І. з метою набуття необхідного методичного досвіду щодо формування та розвитку навичок іншомовного говоріння та читання.

Протягом року

1.5.          В ході організації самоосвітньої роботи опрацювати методику навчання учнів говорінню та читанню, зробити відповідні добірки методичних рекомендацій.

До 01.09.2020

1.6.          Критерії оцінювання вивісити в кабінеті іноземних мов для загального ознайомлення учнів та батьків

До 05.09.2020

2.     Шкільній методичній  асоціації учителів суміжних дисцплін:

2.1.           Обговорити результати контролю говоріння та техніки читання учнів 3-11 класів.                                                            Червень 2020

2.2.          Вивчити критерії оцінювання і єдині вимоги щодо мовленнєвої діяльності та техніки читання учнів.

До 10.09.2020

3.     Заступнику директора з НВР Музиці Т.М.:

3.1.          Вказати Тітаренко К.Л. на необхідність приділяти більше уваги розвитку діалогічного та монологічного мовлення учнів.

Протягом року

3.2.          Систематично контролювати роботу вчителів іноземної мови з питання відпрацювання техніки читання та розвитку мовлення на уроках.

Не рідше 1 разу в семестр

3.3.          Провести в повторний контроль навичок говоріння та техніки читання учнів 4-6 класів з іноземної мови й узагальнити його в книзі контролю.

Жовтень 2020

4.     Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Директор школи __________Котовська Л.І.

 

З наказом ознайомлені:

Музика Т.М.

Тітаренко К.Л.