Педагогічна рада

 

Печерська загальноосвітня школа  І-ІІІ ступенів

Шпиківської селищної ради

Вінницької області

 

ПРОТОКОЛ

30.04.2021р.      №10

с.Печера

засідання  педагогічної ради

Голова – Котовська Л.І.

Секретар – Музика Т.М.

Присутні: члени педради ( 19 педпрацівників)

 

Порядок денний:

1.Про  особливості складання учнями 11 класу ДПА та ЗНО у 2020/2021 н.р. на здобуття повної загальної середньої освіти

2.Про  звільнення учнів 11 класу від ДПА у 2020-2021 навчальному році.

І.СЛУХАЛИ: Музику Т.М., заступника директора з навчально-виховної роботи, яка поінформувала, що відповідно до Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) (щодо окремих питань завершення 2020/2021 навчального року)», здобувачі освіти, які завершують здобуття повної загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році, звільняються від проходження державної підсумкової атестації. Водночас вони зберігають за собою право пройти її за власним бажанням. Про це йдеться у листі МОН щодо завершення 2020/2021 навчального року. Законодавством не передбачено вибіркове звільнення від проходження ДПА (незалежно від її форми) з якогось одного чи кількох предметів. Так само закон не звільняє від проходження ЗНО здобувачів освіти, які планують вступати до закладів вищої освіти у 2021 році.

За бажанням пройти ДПА у закладі освіти (не у формі ЗНО) мають право зокрема:

·         громадяни України, які завершили навчання й отримали документ про відповідний рівень загальної середньої освіти за кордоном;

·         здобувачі освіти, які здобувають загальну середню освіту за вечірньою, заочною, сімейною (домашньою) формами;

·         здобувачі, які перебувають в установах виконання покарань і слідчих ізоляторах;

·         здобувачі, які проживають на тимчасово окупованій території України, на території проведення антитерористичної операції (на період її проведення);

·         здобувачі, які через поважні причини не брали участі в основній сесії ЗНО та були допущені до проходження додаткової сесії ЗНО, але не змогли через поважні причини взяти участь у ній.

Повний перелік категорій здобувачів освіти, які мають право за бажанням пройти ДПА у закладі освіти, визначено у пунктах 6-12, 14-16, 18 розділу ІІ Порядку проведення державної підсумкової атестації

Здобувачі освіти, які претендують на нагородження Золотою або Срібною медалями та звільнені від проходження ДПА законом, мають право на отримання таких медалей без проходження ДПА.

ВИРІШИЛИ:

1.Забезпечити право учнів 11 класу для вибору форми складання ДПА та можливості звільнення від складання ДПА за 2020/2021 н.р.

ІІ.СЛУХАЛИ:Змієвець О.М., класного керівника 11 класу, яка  довела до відома присутніх результати  вибору учнів 11 класу щодо форми складання ДПа та звільнення від складання ДПА. Згідно заяв  учнів 11 класу, усі здобувачі освіти 11 класу  виявили бажання бути звільненними від складання ДПА.

ВИРІШИЛИ:

1.  Звільнити від проходження державної підсумкової атестації на здобуття повної загальної середньої освіти у формі ЗНО у 2020/2021 н.р. таких учнів 11 класу:

1. Білозор Дарію Василівну

 2.Брачковську  Каріну Сергіївну

 3.Гука Олександра Віталійовича

 4.Дацюка  Максима  Євгенійовича

 5.Мельника Дмитра Олександровича

 6. Петринчук Владиславу Ігорівну

 7. Стегнея Руслана Максимовича

 8.Ситник Ангеліну Володимирівну

                                                           

2.Класному керівникові Змієвець О.М., зробити запис про звільнення на предметних сторінках  у класному журналі(згідно вибору учнів предметів для ДПА), зведеному обліку успішності,  особових справах, додатках до свідоцтв про загальну середню освіту.                     До кінця травня 2021р.

3.Поінформувати школярів, які виявили бажання складати ЗНО,  про особливості його проведення  у період карантину. 

4. Тарасевичу В.В., учителю інформатики, розмістити зміст наказу на сайті закладу.                                                                           До 20.05.2021р.

 

                

  Голова педради  _________________            Л.І.Котовська

  Секретар            _________________             Т.М.Музика

 

 

 

 

 

 

Печерська загальноосвітня школа  І-ІІІ ступенів

Шпиківської селищної ради

Вінницької області

 

ПРОТОКОЛ

12.05.2021р.      №11

с.Печера

засідання  педагогічної ради

Голова – Котовська Л.І.

Секретар – Музика Т.М.

Присутні: члени педради ( 19 педпрацівників)

 

Порядок денний:

1.Про особливості завершення 2020/2021 навчального року,  про зміни в структурі  2020/2021 навчального року.

2.Оосбливості оцінювання навчальних досягнень школярів у 2020/2021 нр.

І.СЛУХАЛИ: Музику Т.М., заступника директора з навчально-виховної роботи, яка поінформувала,  що у  2020-2021 навчальному році школа працювала в умовах адаптивного карантину. В закладі було організовано освітній процес згідно з вимогами Головного державного санітарного лікаря та рекомендаціями Міністерства освіти і науки України, заняття проводилися у очній та дистанційній формах. Структуру та форму дистанційного навчання визначалапедагогічна рада школи, враховуючи освітню програму, навчальний план та особливості закладу і регіону. Відповідно до рекомендацій МОЗ і ВООЗ, під час освітнього процесу у школі дотримано принципів соціального дистанціювання і правил гігієни, використовувалися засоби індивідуального захисту та забезпечувалося уникнення масових скупчень.Допуск вчителів на роботу відбувався тільки після проведення термометрії.

Учні 5-11 класів на уроках могли бути без маски, а в приміщеннях школи повинні  були носити маску. Учням 1-4 класів дозволено переміщуватись приміщеннями закладу освіти без маски чи респіратора. Забезпечено  харчування школярів у шкільній їдальні, підвіз учнів згідно санітарних вимог. Навчальні заняття проводилися згідно розкладу навчальних занять в очній або дистанційній формах, викладалися усі навчальні предмети, навчанням охоплено усіх школярів. Оцінювання навчальної діяльності школярів, семестрове та річне, здійснюватиметься відповідно до методичних рекомендацій. Учні 11 класу  закінчуватимуть навчальні заняття 21 травня,  після виставлення річної  оцінки у період до 27.05.20201р. будуть проводитися навчальні консультації із предметів,  обраних учнями для складання на ЗНО. Учні 4, 9, 11 класів звільнені від складання ДПА у 2020/2021 н.р.

 У зв'язку зі зверненнями здобувачів освіти, їхніх батьків і педагогічних працівників стосовно організації завершення 2020/2021 навчального року та реалізації Закону України «Про внесення змін до Розділу ІІ "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19)" (щодо окремих питань завершення 2020/2021 навчального року)» , відповідно до частин третьої та четвертої статті 10 Закону України «Про повну загальну середню освіту» освітній процес у закладі загальної середньої освіти організовується в межах навчального року, що закінчується не пізніше 1 липня, при цьому структура та тривалість навчального року, навчального тижня, навчального дня, занять, відпочинку між ними, форми організації освітнього процесу визначаються педагогічною радою закладу освіти у межах часу, передбаченого освітньою програмою, відповідно до обсягу навчального навантаження, встановленого відповідним навчальним планом, та з урахуванням вікових особливостей, фізичного, психічного та інтелектуального розвитку дітей, особливостей регіону тощо.

В умовах запровадження посилених протиепідемічних заходів на територіях зі значним поширенням гострої респіраторної хвороби СОVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, особливо важливо забезпечити права учнів на продовження здобуття освіти, зокрема в установленому порядку перевести їх на наступний рік навчання, видати свідоцтва досягнень (табелі) та документи

З огляду на зазначене привертаємо увагу до того, що наказом Міністерства освіти і науки України від 01 березня 2021 року № 268 «Деякі питання переведення учнів на наступний рік навчання», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 13 квітня 2021 року за № 494/36116, 495/36117, внесено зміни до Порядку переведення учнів (вихованців) закладу загальної середньої освіти до наступного класу, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 14 липня 2015 року № 762, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30 липня 2015 року за № 924/27369.

Відповідно до змін, що наберуть чинності після опублікування зазначеного наказу, учні дев'ятих класів, які завершили здобуття базової середньої освіти, переводяться до десятого класу цього самого закладу загальної середньої освіти чи випускаються із закладу загальної середньої освіти (за власною заявою (у разі досягнення повноліття) чи заявою одного з батьків, інших законних представників). Учні дев'ятих класів, які завершили здобуття базової середньої освіти (незалежно від форми здобуття) та переводяться на наступний рік навчання чи випускаються із закладу загальної середньої освіти, отримують свідоцтво про базову середню освіту, а учні, які за результатами річного оцінювання з усіх предметів, що вони вивчали у дев'ятому класі, мають результати навчання високого (10, 11, 12 балів) рівня, - свідоцтво про базову середню освіту з відзнакою.

Прийнятий в 2020 році Закон України «Про повну загальну середню освіту» містить про п.3, ст.10 розділу ІІІ Закону України «Про повну загальну середню освіту», який  наголошує: «Освітній процес у закладах загальної середньої освіти організовується в межах навчального року, що розпочинається у День знань – 1 вересня, триває не менше 175 навчальних днів і закінчується не пізніше 1 липня наступного року.» Що це означає? Традиційно, в нашій країні навчальні заняття тривали з вересня по травень, однак, закріплена у 2020 році норма щодо 175 робочих днів не дозволяє закінчити навчальні заняття в школах у травні місяці. Такі державні свята, як День захисників України (14 жовтня), Різдво Христове (25 грудня), Міжнародний жіночий день (8 березня), День праці (1 травня), День Перемоги (9 травня), Великдень, карантинні обмеження, призупинення освітнього процесу тощо припадають на навчальний рік і скорочують кількість навчальних днів, і для того, щоб виконати норму у 175 днів потрібно продовжувати навчання  на 11 днів.

ВИСТУПИЛИ:  Павлишина Л.М., класовод  3 класу, голова профспілки закладу, яка запропонувала 11 днів, які потрібно провести як навчальні заняття відпрацювати 15, 22, 29 травня розкладом за понеділок, 5 червня  розкладом за вівторок(дистанційно), навчальний  рік продовжити до 9 червня, який завершити проведенням свята Останнього дзвоника по групах класів із дотриманням санітарних вимог.

Гулевата М.С., учитель біології, яка запропонувала з метою уникнення перевантаження  школярів внести до календарних планів корективи, доповнюючи теоретичну часину практичними заняттями, екскурсіями, подорожами, квестами, вікторинами, експедиціями тощо.

ВИРІШИЛИ:

1.     Відпрацювати 15, 22, 29 травня розкладом за понеділок, 5 червня  розкладом за вівторок(дистанційно).

2.      Навчальний  рік  для 1-10 класів продовжити до 9 червня,

3.     Свято Останнього дзвоника по групах класів із дотриманням санітарних вимог провести 9 червня 2021р.

4.     Навчальний рік для учнів 11 класу завершити 21 травня 2021року.

5.     Погодити проведення консультацій для учнів 11 класу:

№п/п

Дата

Предмет

 

Учитель

 

1.

 

24.05.2021

1. Математика

Змієвець О.М.

2. Математика

Змієвець О.М.

3. Укр.мова

Музика Т.М.

4. Укр.література

Музика Т.М.

5. Біологія

 

Гулевата М.С.

 

2.

 

25.05.2021

1. Укр.мова

Музика Т.М.

2. Укр.література

Музика Т.М.

3. Математика

Змієвець О.М.

4. Історія

Конецька О.Л.

5. Географія

 

Кошолап В.Л.

 

3.

 

26.05.2021

1. Математика

Змієвець О.М.

2. Математика

Змієвець О.М.

3. Географія

Кошолап В.Л.

4. Біологія

Гулевата М.С.

5. Історія

 

Конецька О.Л.

 

ІІ.СЛУХАЛИ: Котовську Л.І., директора школи, яка  поінформувала, що у  межах академічної автономії питання організації виконання освітньої програми, навчального плану та освітнього процесу є внутрішнім питанням кожного закладу загальної середньої освіти, його педагогічної ради та завданням педагогічних працівників.

Оцінювання, зокрема підсумкове, результатів навчання здобувачів освіти відбувалося  з використанням технологій дистанційного навчання (відповідно до підпункту 2 пункту 2 розділу ІІІ Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 08 вересня 2020 року № 1115, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 вересня 2020 року за № 941/35224) та відповідно до методичних рекомендацій щодо викладання навчальних предметів при очній формі навчання.

ВИРІШИЛИ:

1.Семестрове оцінювання здійснити  на основі тематичного оцінювання, проведеного  під час очної та дистанційної форм навчання.

2.Оцінювання у 1-3 класах НУШ провести  відповідно до Методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень.

3.Річне оцінювання у 4-11 класах здійснити на основі  семестрового оцінювання або скоригованих семестрових оцінок.

  Голова педради  _________________            Л.І.Котовська

  Секретар            _________________             Т.М.Музика

 

 

 

 

Печерська загальноосвітня школа  І-ІІІ ступенів

Шпиківської селищної ради

Вінницької області

 

ПРОТОКОЛ

07.06.2021р.      №12

с.Печера

засідання  педагогічної ради

Голова – Котовська Л.І.

Секретар – Музика Т.М.

Присутні: члени педради ( 19 педпрацівників)

 

Порядок денний:

1.Завершення навчального року  для учнів 1-8, 10  класів та переведення їх на наступний рік навчання, нагородження Похвальними листами «За високі досягнення у  навчанні».

2.  Про закінчення учнями 9 класу  базової школи, перевід їх до старшої  школи на наступний рік навчання, вручення їм свідоцтв звичайного зразка та свідоцтв із відзнакою.

3.НУШ – перші здобутки та труднощі.

І.СЛУХАЛИ: виступ директора школи Котовської Л.І., яка проаналізувала особливості проведення  навчально-виховного процесу 2020-2021 н.р. Наголосила на поєднанні  цьогоріч двох форм роботи очної та дистанційної в умовах карантину.

   Виступили:

Фурман І.М., класовода 1 класу . На початок  семестру – 7 учнів, на кінець року - 7 учнів. Оцінювання   формувальне (вербальне). Усі школярі виконують програмові вимоги. Дещо складно із  швидкістю засвоєння знань у Заводяна А., Коломійчука Р.  Підвіз –     6 учнів.

 

 

 

 

Романова С.П., класовод 2 класу. На початок  семестру – 13 учнів, на кінець року - 14учнів.  Вибуло – 1 учень – Сологуб М., прибуло – 2 учні – Зємцова Л., Сташок Т.Оцінювання   формувальне (вербальне). Усі школярі виконують програмові вимоги. Підвіз –   10 учнів.

Павлишина Л.М., класовод 3 класу. На початок  семестру –          12 учнів, на кінець року -12 учнів . Оцінювання  вербальне. Усі школярі виконують програмові вимоги.Дещо складно із  швидкістю засвоєння знань у Коломійчук В. Підвіз – 8 учнів.

Шевчук С.Г., класовод 4 класу. На початок  семестру –         10 учнів, на кінець року - 12 учнів . Прибуло – 2 учні – Гуменюк Д., Сташок Ю.За результатами   річного оцінювання мають оцінки високого рівня  -3 учні   (Лисюк Матвій, Дудник Ангеліна, Гуменюк Діана. ), достатнього рівня –4 учні, середнього рівня – 5 учнів, початкового рівня – 0 учнів. Підвіз – 10  учнів. Учні 4 класу були звільненні від проходження ДПА у зв’язку із  карантином.

Кошолап В.Л. класний керівник  5  класу. На початок  семестру – 11 учнів, на кінець року - 11 учнів.За результатами   річного оцінювання мають оцінки високого рівня  -1 учень   (Редька Марія), достатнього рівня –7 учнів, середнього рівня –3  учні, початкового рівня – 0 учнів. Підвіз – 8 учнів. Тітаренко К.Л., класний керівник  6  класу. На початок  семестру –8 учнів, на кінець року -8 учнів .  Вибуло – 1 учень – Іващук К.,  прибуло – 1 учень – Кучер Б.За результатами семестрового та річного  оцінювання, результатами навчальної практики: мають оцінки високого рівня  - 3 учні (Василишен Богдан, Кошолап Андрій, Люльчак Богдана), достатнього   рівня –0 учнів, середнього рівня –  5 учнів, початкового рівня –  0 учнів. Підвіз – 6  учнів.

Шаповалов В.Ф., класний керівник  7  класу. На початок  семестру –9 учнів, на кінець року -10 учнів . Прибуло – 1 учень – Зємцова С. За результатами семестрового та річного  оцінювання, результатами навчальної практики: мають оцінки високого рівня  - 1 учень (Шваюн Денис), достатнього   рівня – 2 учні, середнього рівня –  7 учнів, початкового рівня –  0 учнів. Підвіз – 8  учнів.

Конецька О.Л., класний керівник  8  класу. На початок  семестру –11 учнів, на кінець року -12 учнів. Прибуло – 1 учень – Мединська О.За результатами семестрового та річного  оцінювання, результатами навчальної практики: мають оцінки високого рівня  - 2 учні (Журавель Альона, Гулевата Катерина, достатнього   рівня – 3 учні, середнього рівня –  7 учнів, початкового рівня –  0 учнів. Підвіз – 10  учнів.

Домінчак А.С., педагог-організатор, яка запропонувала перевести усіх учнів

1-8 класів  на наступний рік навчання та нагородити Похвальними листами

«За високі досягнення  в навчанні» таких учнів:

1.Дудник Ангеліну Віталіївну – 4 клас

2.Лисюка Матвія Володимировича - 4 клас

3.Гуменюк Діану Вікторівну   -  4 клас

4.Редьку Марію Василівну -5  клас

                    5.Люльчак Богдану Володимирівну  – 6 клас.

6. Василишена Богдана Васильовича – 6 клас

7.Кошелапа Андрія Сергійовича – 6 клас

                       8.Шваюна Дениса Павловича – 7 клас

                    9.Журавель Альону  Олександрівну  - 8 клас

                  10.Гулевату Катерину  Сергіївну  - 8 клас

ВИРІШИЛИ:

 

1.Завершити навчальний рік  у 1-8 класах та на основі річних оцінок у 4-8 класах,формувального (вербального) оцінювання у 1-3  класах, перевести   на  наступний рік навчання таких учнів:

1.1.      з  1 класу до 2 класу:

1.Бенедик Ольгу Сергіївну

2.Гулевату Софію Олександрівну

3.Заводяна Артема Сергійовича

4.Коломійчука  Рустама Сергійовича

5.Мельник Наталію Олексан6дрівну

6.Павлишену Уляну Андріївну

7.Томашевську Галину Андріївну

 

1.2.      з  2 класу до 3 класу:

1.Антонюк Ірину Олегівну

2.Біжка Тімура Дмитровича

3.Бокієвську Софію  Володимирівну

4.Брачковського Назарія Вадимовича

5. Зємцову Ліну Сергіївну

6.Ковальського Владислава  Анатолійовича

7.Музику Артема Владиславовича

8.Онищук Олександру Борисівну

9.Павлюк  Марію Олегівну

10.Павлюка Олександра  Віталійовича

11.Солодчука Владислава Михайловича

12.Сташок Тетяну Сергіївну

13.Юхимчака  Олександра Вікторовича

14.Фурмана Сергія Сергійовича

1.3.      з  3 класу до 4 класу:

1.Василишену Катерину  Василівну

2.Войтюк Сніжану  Сергіївну

3.Драганову Людмилу Олександрівну

4.Драчинського Романа  Анатолійовича

5.Зінька Антона  Богдановича

6.Коломійчук Валерію Сергіївну

7.Кота Олексія Тарасовича

8.Марчука Назара  Сергійовича

9.Музику Анну Сергіївну

10.Рудого Ростислава Сергійовича

11.Тхоржевську Каріну  Ігорівну

12.Хавару Дмитра Олексійовича

 

     1.4.  з 4 класу початкової школи  до 5 класу основної школи  :

1. Гуменюк Діану Вікторівну 

2.Драганова  Євгенія  Олександровича

3.Дудник Ангеліну Віталіївну

4. Каменських-Назарука Володимира Олександровича

5.Космину Івана Костянтиновича

6.Лисюка Матвія Володимировича

7.Онищенко Марію Борисівну

8.Овчарука Тимофія  Володимировича

9.Ситника Станіслава Олександровича

10.Смагло Анастасію  Анатоліївну

11.Стаднік Альбіну  Михайлівну

12.Сташка Юрія Сергійовича 

 

1.5.    з  5 класу до 6 класу:

1.     Василишину  Анастасію Вікторівну

2.     Зінько Дарину Богданівну

3.     Левчишину Вікторію Максимівну

4.     Марчук Анастасію Володимирівну

5.     Марчука  Владислава Сергійовича

6.     Прокаєву Ольгу Олексіївну

7.     Пустовіта Юрія Вікторовича

8.      Редьку Марію Василівну

9.     Снігура Івана Вікторовича

10.                Юхимчака  Дмитра Вікторовича

11.                Хавару Володимира Олексійовича

1.6.    з  6 класу до 7 класу:

1.Василишена Богдана Васильовича.

2.Коломійчук  Аліну Сергіївну

3.Кошелапа Андрія Сергійовича

4. Кучера  Богдана Віталійовича

5.Лагна Дмитра  Вікторовича.

6.Люльчак Богдану Володимирівну.

7.Смагло Катерину Анатоліївну.

8.Ходотая Богдана Вікторовича.

  1.7.    з  7 класу до 8 класу:

                                        1.Варгу Артура Шандоровича

2.Варгу Ніну Шандорівну

3. Войтюка Сергія Сергійовича

4. Зємцову Софію Сергіївну 

5.Квасніцьку Мар’яну  Сергіївну

6.Коломійчука Артема Сергійовича

7.Мазура  Віталія Олександровича

8.Пустовіта Максима Вікторовича

9.Юхимчака Владислава Вікторовича

10.Шваюна Дениса Павловича

       1.8. з 8 класу  до  9 класу:

1. Белієнка Матвія Олеговича

2.Войтюка Андрія Олександровича

3.Войтюка Артема Сергійовича

4.Гулевату Катерину  Сергіївну

5.Довженко Яну Юріївну

6.Журавель Альону  Олександрівну

7.Левченка Даніїла Сергійовича

8. Мединську Олександру Олександрівну 9.Пасічника Максима Анатолійовича

10.Рибачка Романа Богдановича

11.Янчук Діану Олександрівну

12.Фурмана Іллю Сергійовича

 

  2.Для учнів початкової школи(1-3 класи) застосувати формувальне, підсумкове оцінювання, учням 4-8 класів виставити оцінки за ІІ семестр і рік .

3.Класоводам 1-3 класів заповнити і видати свідоцтва досягнень учнів,

 класним керівникам 4-8 класів заповнити і  видати табелі учням  в

електронному варіанті.                                                              До 09.06.2021р

3.Нагородити Похвальними листами  «За високі досягнення у  навчанні»

слідуючих учнів:

1.  Дудник Ангеліну Віталіївну – 4 клас

2.Лисюка Матвія Володимировича - 4 клас

3.Гуменюк Діану Вікторівну   -  4 клас

4.Редьку Марію Василівну -5  клас

                    5.Люльчак Богдану Володимирівну  – 6 клас.

6. Василишена Богдана Васильовича – 6 клас

7.Кошелапа Андрія Сергійовича – 6 клас

                       8.Шваюна Дениса Павловича – 7 клас

                    9.Журавель Альону  Олександрівну  - 8 клас

                                   10.Гулевату Катерину  Сергіївну  - 8 клас

 

4. Коригувальне навчання  із учнями із тем, які не вдалося ефективно опрацювати  під час дистанційного навчання, провести у вересні 2021/2022 навчального року.

 

ІІ СЛУХАЛИ:  Марчук З.М., класного керівника 9 класу, яка наголосила на особливостях завершення учнями 9 клас у2020/2021 н.р., закінчення ними основної школи та переведення їх до старшої школи на наступний рік навчання . З огляду на карантинні умови, МОНУ прийняло рішення про звільнення учнів 9 класу від складання ДПА.  На початок семестру 10 учнів, на кінець року – 9 учнів. Вибув Подоляк М.За результатами семестрового та річного  оцінювання, мають оцінки високого рівня  - 1 учень (Заболотна К.), достатнього   рівня –2  учні, середнього рівня – 6  учнів, початкового рівня –  0 учнів. Підвіз –  7 учнів.

   Виступили:Музика Т.М.,  заступник директора, яка запропонувала завершити навчальний рік та перевести таких  учнів 9 класу на наступний рік навчання  до старшої школи і видати свідоцтва про базову середню освіту  з відзнакою :

1.Заболотній Катерині Романівні

завершити навчальний рік та перевести  на наступний рік навчання таких  учнів 9 класу до старшої школи і видати свідоцтва про базову середню освіту  звичайного зразка:

1.Гавришу Артему  Анатолійовичу

2.Кременюку Артему Васильовичу

3.Марцинюк Вікторії Олексіївні

4.Ситнику Дмитру  Олеговичу

5.Смаглу Дмитру Анатолійовичу.

6.Собчук Анастасії Станіславівні

7.Рудику Андрію Юрійовичу

                                     8. Мандибурі Євгену  Вікторовичу

ВИРІШИЛИ:

1. Завершити навчальний рік та перевести таких  учнів 9 класу на наступний рік навчання  до старшої школи і видати свідоцтва про базову середню освіту  з відзнакою :

1.Заболотній Катерині Романівні

 

2.Завершити навчальний рік та перевести таких  учнів 9 класу на наступний рік навчання до старшої школи і видати свідоцтва про базову середню освіту  звичайного зразка:

                                             1.Гавришу Артему  Анатолійовичу

2.Кременюку Артему Васильовичу

3.Марцинюк Вікторії Олексіївні

4.Ситнику Дмитру  Олеговичу

5.Смаглу Дмитру Анатолійовичу.

6.Собчук Анастасії Станіславівні

7.Рудику Андрію Юрійовичу

                                     8. Мандибурі Євгену  Вікторовичу

        

3.Документи про базову середню освіту вручити учням згідно графіка .                                                                            До 15.06.2021р.

4. Тарасевичу В.В., учителю інформатики, розмістити інформацію на сайті закладу.                                                                           До 15.06.2021р.

ІІІ.СЛУХАЛИ:Музику Т.М., заступника директора школи, яка проаналізувала особливості  роботи школи над реалізацією Концепції «Нова українська школа».

Фурман І.М., класовода 1 класу, яка дала системний аналіз  роботи 1 класу в умовах НУШ у 2020/2021 н.р. Цьогоріч розпочато робота з реалізації Концепції «Нова українська школа». 1 клас  працював за новим Державним стандартом, за освітньою програмою (автор Б.Шиян). Навчальний процес  ускладнений  карантином, пов’язаним  із поширенням коронавірусу. За сприянням  МОНУ, органів управління освітою, місцевого врядування, учителів, батьків  створено належне освітнє середовище для навчання  учнів. Облаштовано класну кімнату відповідно до вимог, де передбачено 7 освітніх зон, облаштовано і оновлено коридори, спортзалу та інше. Зміст початкової освіти будувався  на засадах інтегративного підходу у навчанні, у календарному плануванні передбачено  тематичні тижні. Учителі  творчо та креативно підійшли до облаштування освітнього простору, створили осередки, бібліотечку,  активно використовують  ігрові куточки для проведення ранкових зустрічей та відпочинку дітей, упроваджують технологію « Щоденних 5», практикують роботу в парах, групах, вчать дітей проводити перші дослідження та спостереження. На стендах розміщені роботи учнів, які потім будуть укладені у портфоліо. Залюбки по завершенню занять першокласники ведуть записи у щоденнику вражень. Педагоги велику увагу звертають на згуртування учнів, формування спільноти.

 Граючись, діти отримували знання та вчилися спілкуватися одне з одним, аргументувати свою думку, виконувати спільні проекти та досліджувати різні природні явища з різних кутів зору. Саме за такою програмою діти розвиваються ще більш різносторонньо і ґрунтовно. Першокласники упродовж року  проходили успішно 5 умов адаптації  в перший місяць навчання, коли діти знайомилися зі школою та классом, мали легкий портфель, без важкого приладдя і книжок, вивчали безпечну дорогу від дому до школи,  опановували і приймали правила класу, напрацьовували алгоритми повсякденного життя в школі. Усі школярі встигають, системно опановують програмові вимоги, читають, рахують, мають необхідні компетенції з різних навчальних дисциплін. Важливим елементом, спрямованим на розвиток співпраці, емоційного інтелекту і вміння працювати в команді були щоденні ранкові зустрічі. Хоча не завжди діти були веселими, радісними. Тому були підібрані цікаві групові завдання, щоб активізувати всіх дітей. Важко булоЗаводяном А. під час навчальної діяльності у 1 класі активно використовувалися ігрові набори  «Лего». Учні виконуючи веселі завдання, тренували пам’ять, розвивали моторику і мислили творчо.

         Цікавими були заняття дослідницького характеру, проведені на шкільному подвір’ї. кожен учень хотів бути лідером.

         Всі учні класу виконують програмові вимоги. Найкраще виконують вимоги до читання Гулевата С., Мельник Н., Павлишена У.Важко вдається виконувати вимоги до читання Коломійчуку Р., Заводяну А.,оскільки вони прийшли до школи, не знаючи букв.

         Навички письма  опанували, але виникають труднощі у написанні диктантів.

         Романова С.П., класовод 2 класу. Впродовж навчання в 2 класі працювали над реалізацією Державного стандарту початкової освіти , використовуючи особистісно- орієнтований та диференційований підходи.

Діти стали більш самостійними, впевненими в собі. Їм подобається вести «Щоденник вражень»,  створювати  Лепбук.

Цікавими були для здобувачів освіти  занять дослідницького характеру, де діти  самостійно шукали відповіді на запитання, осмислювали  вивчене.  Учні дотримувались часових рамок  щодо виконання завдань, які сприяли формуванню самостійності у прийнятті рішень,  навчанні та спілкуванні  з однолітками.

У 2 класі  були запроваджені домашні завдання творчого  характеру,  які розвивали  логічне мислення, всебічний розвиток.

Щоранку проводились ранкові зустрічі, на уроках фізкультхвилинки.  Належним чином створено  належне освітнє середовище.

Всі учні класу виконують програмові вимоги. Найкраще  вимоги до читання виконують  Солодчук В., Антонюк І. Лідером у виконанні математичних вимог є  Павлюк О., Антонюк І., Онищенко О.

Виникають труднощі у читанні та письмі у Сташок Т.

     Павлишина Л.М., класовод 3 класу.Впродовж навчання в 3 класі працювали над реалізацією Державного стандарту початкової освіти . Учні 3 класу розпочали другий цикл початкової освіти: проблемно – пошуковий, дослідницький. Тому були змінені методики, які створюють для учня ситуацію самостійного вибору, вияву відповідальності та ініціативності, критичної  оцінки, здатності в команді вирішувати проблеми. Діти вже мають певний досвід, здобутий на першому циклі навчання: у них активно розвинене мислення, пам'ять , увага, уява. Основними видами діяльності учнів були дослідницька, пошукова, творча. Враховуючи рівень сформованості уміння вчитися, навичок самооцінювання і взаємооцінювання залучали третьокласників до складання, коментування інструкцій завдань,опису способу  його виконання.На уроках мовно-літературного курсу на уроках реалізували текстоцентричний підхід до вивчення мовних явищ. Третьокласники спостерігали за мовними явищами, експерентували зі звуками, словами, фразами, досліджували, а потім самостійно робили висновки.Для удосконалення навичок читання, розвитку пізнавальних інтересів, збагачення духовного світу пропонувалися завдання на читання з позначками, читання з передбаченнями. Тут мали значні успіхи Драчинський Р. Музика А.,демонстрували  помітний прогрес Зінько А.,  Тхоржевська К. Але є й учні, які потребують значної уваги і підтримки. Це Хавара Д., Коломійчук В., Кот О.Розвитку мовлення, уяви, творчого мислення в процесі роботи над текстом сприяли такі методи, як переказування, створення текстів на основі коміксів, власних спостережень. Мають значні успіхи Музика А., Драчинський Р.Також на уроках української мови третьокласники складали сенкан, асоціативний кущ, діаграму Вена.

 Під час вивчення математичної освітньої галузі здійснювалися внутрішньо предметні і між предметні зв’язки, використовували проблемні запитання, які стимулювали дітей до роздумів, до пошуку власних ідей, до бажання аргументувати. Для формування вмінь аналізувати, виділяти істотне, головне, оцінювати інформацію та використовувати її в практичних ситуаціях при розв’язанні будь-якої математичної, навчальної та життєвої проблеми використовували інтерпретацію: малюнки, світлини, схеми, схематичні рисунки, діаграми, предметну демонстрацію, практикували дії з реальними об’єктами. При вивченні математики мали значні успіхи Драчинський Р., Музика А., демонстрували значні успіхи Марчук Н., Зінько А.,Василишена К. а учні Хавара Д., Войтюк Сн., Кот О. потребують значної уваги і підтримки. Під час вивчення інтегрованого курсу  «Я досліджую світ» третьокласники знайомилися з елементарними поняттями з біології, хімії, екології, географії, основ здоровя, фінансової грамотності, історії, безпеки життєдіяльності. Основними методами вивчення навколишнього світу залишилися спостереження й експеримент. Здійснювали діяльнісний підхід, а саме самостійний пошук, інтерпретація, аналіз, узагальнення та оцінка різних джерел інформації. Проявили значні успіхи такі учні, як Драчинський Р., Музика А, Василишена К., Тхоржевська К., Марчук Н. Застосовували інструменти інтегративного підходу, реалізуючи їх через застосування різних видів навчальних активностей (фізкультхвилинки, рухливі паузи,театралізовані ігри…)

ВИРІШИЛИ:

1.Продовжувати роботу щодо поетапної реалізації Концепції «Нова українська школа».

2.Врахувати рекомендації батьків у свідоцтві досягнень учнів 2-3 класів.

3.Організувати корекційне навчання у вересні з метою усунення прогалин у засвоєнні знань під час дистанційного навчання у 2020/2021 н.р.

4.Учителям  приділяти належну увагу збереженню та зміцненню здоровя школярів.

Голова педради _____________________ Л.І.Котовська


        Секретар


Т.М.Музика


Печерська загальноосвітня школа  І-ІІІ ступенів

Шпиківської селищної ради

ПРОТОКОЛ

23.06.2021р. № 13

с.Печера

 засідання  педагогічної ради

Голова – Котовська Л.І.

Секретар – Музика Т.М.

Присутні: члени педради ( 20 педпрацівників)

 Форма проведення: очна.

 

Порядок  денний:

1.Про виконання Плану роботи школи на 2020-2021 н.р., Освітніх програм

 школи І, ІІ, ІІІ ступенів на 2020-2021 н.р.

2.Про випуск учнів 11 класу зі школи, нагородження Золотою медаллю «За високі досягнення в навчанні».

 

 І.СЛУХАЛИ: Музику Т.М., заступника директора  з навчально-виховної роботи.    На виконання  Законів  України «Про  освіту», "Про повну загальну середню освіту","Про охорону дитинства", Положення про загальноосвітній навчальний заклад, рекомендацій МОН  України,  Департаменту освіти і науки Вінницької ОДА, відділу освіти шпиківської селищної ради, відповідно  Річного  плану роботи  школи  на  2020-2021 н.р. ,  Освітніх програм Печерської  ЗШ І-ІІІ ступенів для школи І ступеня, школи ІІ ступеня, школи ІІІ ступеня на 2020/2021 н.р. навчальний рік завершився  09.06.2021 р.  Поєднувалися очна та дистанційні форми  навчання. Було проведено засідання педагогічної ради з даного питання, де було заслухано звіти  директора школи Котовської Л.І.  та  заступників з навчальної роботи Музики Т.М., з виховної роботи Домінчак А.С. про  роботу школи за 2020-2021 н.р. Упродовж 2020-2021 навчального року  школа працювала над вирішенням   науково-методичної  теми школи : «Модернізація освіти – актуальна вимога сьогодення" та підтеми на 2020-2021 навчальний рік:  «Впровадження сучасних педагогічних технологій в освітній процес з метою формування  ключових компетентностей учнів».

 

     Велике значення для вирішення науково-методичної теми школи мала вся методична робота, центром якої стала робота педагогічної ради. На засіданнях педради розглядалися такі питання:

* Особистісно-орієнтований напрямок розвитку школи.

*  Впровадження у практику роботи із дітьми основних орієнтирів виховання у 1-11 класах.

* Впровадження  у навчально-виховний процес  нових Державних стандартів  початкової  освіти та Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти.

*Формування предметних компетентностей на уроках англійської мови.

Реалізація інформаційної компетентності  учнів в умовах реформування  шкільної освіти»;

*Використання ігрових   та проектних технологій під час викладання  в початковійшколі.

*Система урочної  і позаурочної діяльності щодо виховання ціннісного ставлення  до мистецтва.

*Професійне становлення школярів на уроках ЗВ.

*Форми і методи  роботи з дітьми, що потребують педагогічної уваги.

*Виховання  потреби вести здоровий спосіб життя  через проведення уроків фізкультури в школі.

*Залучення батьків до участі у навчально-виховному  процесі.

* Ознайомлення з Положенням про закінчення навчального року, випуск та перевід учнів

* Учнівське врядування  - шлях до становлення  особистості учня.

* НУШ – перші здобутки та труднощі.

* Оосбливості дистанційного навчання, інструменти та форми роботи.

Стан впровадження основних орієнтирів   виховання у 1-11 класах.

* Робота школи за Державним стандартом  початкової освіти, особливості вивчення іноземної мови та інформатики  в 1-4 класах.

* Аналіз виконання Річного  плану за  2020-2021 н.р.навчальний рік.

* Створення безпечного освітнього середовища;

* Навчання в умовах поширення коронавірусу.

          Робота над вивченням цих питань була чітко спланованою, був задіяний весь педагогічний колектив. Крім того, кожен учитель працював над самостійно обраною темою, яка б розв'язувала науково-методичну тему школи.

            Робочий навчальний план на 2020 – 2021 навчальний рік розроблений, згідно Законів України   «Про освіту», "Про повну загальну середню освіту", Концепції «Нова українська школа»

                   Школа І ступеня

- для 1-2-х класів – відповідно до наказу МОН України №268 від 21.03.2018 «Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 1-2-х класів закладів загальної середньої освіти»; за Типовими освітніми програмами для 1-2 класів закладів загальної середньої освіти, затвердженими наказом МОН України від 08.10.2019 р. № 1272

 (Шиян Р.);

-для 3 класу – за Типовими освітніми програмами для 3-4 класів закладів загальної середньої освіти, затвердженими наказом МОН України від 08.10.2019 р. № 1273 (Шиян Р.);

-        для 4 класу –  відповідно  до наказу МОН України №407 від 20.04.2018 «Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня»    

        Школа ІІ ступеня

-         для 5-9-х класів – відповідно до наказу МОН України №405 від 20.04.2018 «Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня» 

     Школа ІІІ ступеня

-         для 10-11-х класів – відповідно до наказу МОН України №408 від 20.04.2018р. «Про затвердження  типової освітньої програми  закладів загальної середньої освіти  ІІІ ступеня» (таблиця 2) ( у редакції наказу МОН України від 31.03.2020 № 1493 зі змінами, внесеними наказом МОН України від 31.03.2020 № 464).

          Навчальний план включає інваріантну складову, сформовану на державному рівні, та варіативну складову, у якій передбачено додаткові години на предмети та курси за вибором,  факультативні  заняття.

           З урахуванням інтересів та потреб дітей і їх батьків в організації компенсуючих та розвивальних занять, поглиблення знань з окремих предметів, варіативну частину використано  слідуючим чином:

Додаткові години на навчальні предмети:

1. Математика                  10,11  класи          по 1 годині             2 години

 2.Українська мова           11 клас                   1 година

Спецкурси, факультативи:

1.ОЗУ                                  8,9 класи               по  0,5 годин                 1 година

Додаткові години приєднати до основних предметів і записувати в журналі на предметній сторінці.

             Для учнів 1-4 класів було  організовано  групу продовженого дня.

     Відповідно до статті 16 Закону України “Про повну загальну середню освіту” 2020–2021 навчальний рік починається 1 вересня святом – День Знань і ився 9 червня 2021р. ( зміни у структурі  навчального року з метою наявності 175 навчальних днів у році). Навчальні заняття організувати за семестровою системою( Постанова №50 МОЗ від 22.08.2020р.):

І семестр – з 01.09.2020 р. по 24.12.2020 р.

ІІ семестр з 11.01.2021 р. по 09.06.2021р.

Навчальний рік був ускладнений карантином, який тривав з 11.01.2021р. по 22.01.2021р., ( 1-11 кл.),  з 15.02.2021р. по 24.04.2021р.( 1-8,10 кл.), з 15.02.2021р.по 20.04.2021р.( 9,11 кл.), тому очна форма навчання поєднувалася із дистанційною. 2020/2021 навчальний рік закінчився звільненням від складання державної підсумкової атестації випускників початкової, основної  і старшої  школи. За учнями 11 класу було збережено право складати ДПА у формі ЗНО або ДПА у навчальному закладі.Учні 1-9 класів переведені на наступний рік навчання, учні 10 класу проходять практику із технологій ( профіль).

      Вручення документів про освіту  для випускників 9 класу - до  25   червня 2021р. , 11 класу – 24 червня 2021р.

Навчальний заклад налічував 11 класів, серед них: 4 початкових класи, 5 класів - основної школи, 2 класи старшої школи. Всього учнів у  школі  - 109. Загальна кількість учнів, навчальні досягнення яких оцінювалися:

 вербально – 33 учні( 1-3 класи),

  за 12-бальною системою: - 76,

з них І ст. -12, II ст. -50 , III ст. - 14.

Навчальні досягнення учнів 4-11  класів (76 учнів):

а)  Початковий рівень:

загальна кількість:  0    ( І ст. - 0,       II ст. - 0,         III ст. –0 )

б)Середній рівень:

загальна кількість: 38   (І ст. - 5;        II ст. - 28       ІІІ ст. –5)

в) Достатній рівень:

загальна кількість: 24      (І ст. - 4,      II ст. - 14 ,       III ст. –6 )

г) Високий рівень:

         загальна кількість: 14     (І ст. -3,      II ст. -8,         III ст. -3)

На початок н.р. навчалося         _107            учнів

на кінець року                            __109_             .

прибуло                                          ___7__            учнів

вибуло                                             __5_              учнів

причиною зменшення є (переїзд батьків, тощо), зміна місця проживання;

атестовано    76 учнів ( без учнів 1-3 класів НУШ);

не атестовано (крім учнів 1-3 класів)   -   0   учнів.

Навчальні досягнення:                 у       порівнянні з 2019-2020 н.р. 

високого рівня         14 учнів        18 %              показник зменшився   на  4 %

достатнього рівня     24  учнів       32  (%)                   показник зменшився  на  5,5 %

середнього рівня        38 учнів        50    (%)                показник збільшився  на 4,5%

початкового рівня   0  учнів            0   (%)                  показник  не змінився  

якість знань                                50   %                     ( показник знизився на 9,5%)

 (кількість учнів, які мають навчальні досягнення

 високого так достатнього рівнів)

 

     За високі успіхи в навчанні  та зразкову поведінку Похвальними листами  "За високі досягнення у навчанні" нагороджено    12 учнів школи:

                            1. Дудник Ангеліну Віталіївну – 4 клас

                            2.Лисюка Матвія Володимировича - 4 клас

                            3.Гуменюк Діану Вікторівну   -  4 клас

4.Редьку Марію Василівну -5  клас

                    5.Люльчак Богдану Володимирівну  – 6 клас.

6. Василишена Богдана Васильовича – 6 клас

7.Кошелапа Андрія Сергійовича – 6 клас

                       8.Шваюна Дениса Павловича – 7 клас

                    9.Журавель Альону  Олександрівну  - 8 клас

                            10.Гулевату Катерину  Сергіївну  - 8 клас

                             11.Люльчак Дарину Олександрівну – 10 клас

                             12.Тарсаевич Юлію Володимирівну – 10 клас

    Учениці 9 класу Заболотній Катерині Романівні вручено свідоцтво із відзнакою про здобуття базової середньої освіти, ученицю Білозор Дарію Василівну  нагороджено Золотою медаллю «За високі досягнення у навчанні» та вручено свідоцтво із відзнакою про здобуття повної загальної середньої освіти. ( протокол педради  № 12 від  07.06.2021р.).   Всіх випускників , що закінчили школу  ІІІ ступеня – 8 учнів.

 

Виконання планів і програм:         навчальні плани та програми за  2020-2021 н.р. виконані ( наказ по школі №53     від 10.06.2021р.     «Про підсумки виконання  навчальних планів і програм  за  2020-2021 н.р.»).

Педрада                              №13       від 23.06.2021р.

Нарада при директорі      протокол № 24        від 22.06.2021 р.

Контроль за відвідуванням  учнями навчальних занять (щоденний):        _ведеться зошит контролю за відвіданням учнями школи,  діє акція «Н» у класному журналі».

Кількість відвіданих уроків директором :                  100.

заступником                  100 уроків і 22 позакласних заходи, засідань МА, занять ГПД, гуртків.

Які предмети вивчалися:фізика, хімія, біологія, математика, трудове навчання  (згідно плану внутрішкільного  контролю школи).

Видано наказів  у 2020-2021 н.р.:            123  з  основної діяльності  ,   

 45 з кадрових питань 

Кількість випадків травмування учнів: 0                у побуті: 0

                                                        під час НВП: 0

Кількість злочинів:          0

     В школі працювали методичні асоціації, які допомогли вчителям реалізувати принципи навчання, виховання і розвитку учнів. Дієвою формою обміну досвідом було проведення відкритих уроків, предметних тижнів, відкритих виховних годин, заходів.

Розроблено та виконуються норми техніки безпеки і охорони праці відповідно до Законів України „Про працю", „ Про охорону праці", „Про пожежну безпеку", „Про дорожній рух".

Оформлено акти готовності роботи школи, відкриття кабінетів, розроблено посадові інструкції, інструкції з поведінки учнів на воді, на дорозі, в школі. Ведеться журнал проведення вхідного на робочому місці інструктажу з  ОП, БЖД. В наявності є план евакуації школи, в повному обсязі проведено медичний огляд працівників.

       Попереднє  навчальне навантаження погоджено з профкомом школи.

            В школі було  створено всі умови для праці вчителів та навчання учнів, всі учні були забезпеченні гарячим харчуванням за рахунок держави та батьків, в школі панує хороший психологічний клімат.

Дієвим є трикутник: „вчителі-батьки-діти". Всі позабюджетні надходження були спрямовані на покращення матеріально-технічної бази школи.

 За минулий рік проатестовано 5-х учителів згідно „Типового положення про атестацію педпрацівників" від 14.12.2012р. із внесеними до нього змінами: Шаповалов В.Ф..( учитель хімії, ЗУ, фізкультури)- "спеціаліст  вищої категорії", Шаталюк Г.І.( учитель трудового навчання (технологій)- "спеціаліст  вищої категорії", Змієвець О.М. (учитель математики, фізики, астрономії) –"спеціаліст  другої категорії", Рудик Л.Ю.(учитель української мови татлітератури) – "спеціаліст  першої категорії",Котовська Л.І.             ( учитель іноземної мови) – "спеціаліст  першої категорії".    У цьому навчальному році курсову перепідготовку при КЗ «Вінницька академія безперервної освіти» пройшли  15 учителів:    Марчук З.М. ("Організація дистанційного навчання педагогічних працівників"), Шаповалов В.Ф. (як учитель фізичної культури),Змієвець О.М. ("Використання  інноваційних педагогічних технологій в  освітньому процесі"), Домінчак А.С. (як педагог-організатор),   Коваль С.М. ( "Інтеграція: тематичний і діяльнісний підходи.Планування тематичного навчання"), Тарасевич В.В.( як учитель інформатики, учитель інформатики НУШ), Герасимчук О.І. (основи здоров’я) , Фурман І.М., Романова С.П., Шевчук С.Г.( початкові класи НУШ), Музика Т.М.( як заступник директора з НВР), Рудик Л.Ю. ( як учитель українська мова та література), Конецька О.Л. ("Медіаграмотність та критичне мислення"), Шаталюк Г.І. ( "Педагогічна майстерня:сучасний урок технологій"), Кошолап В.Л.(як учитель географії, природознавства), Гулевата М.С.("Збереження біологічного  біорозмаїття") за 30-годинною програмою. Курсова перепідготовка здебільшого  мала дистанційну форму у синхронному режимі, виходячи з умов карантину. Учителі проходили планову курсову перепідготовку із певних предметів, авторські та тематичні курси, брали участь у семінарах, конференціях, тренінгах. Оновлено графік атестації вчителів на 5 років( перспективний план педагогічного зростання), кожний вчитель знає рік проходження атестації.

      Вся робота в школі з атестації здійснюється на основі контекстної оцінки рівня кваліфікації та педагогічної майстерності учителя шляхом проведення контрольних робіт, тестування, відвідування уроків, позакласних заходів, здійснення аналізу освітнього процесу в загальноосвітніх навчальних закладах з урахуванням думки батьків, учнів.

     Підлягали контролю питання:

- наступності навчання робота в умовах переходу на новий Державний стандарт ,

 -  проведення І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад,

 - робота гуртків та факультативів,

-створення освітнього середовища НУШ,

- створення умов для навчання та перебування в школі учнів 1 класу, підготовка до роботи за новим Державним стандартом початкової школи

                   - стан відвідування учнями школи,

- ведення шкільної документації,

- участь в II етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад ,

                   - стан збереження підручників,

- перевірка читацьких компетентностей учнів 2-4 класів,

 - здійснення навчально-виховного процесу вчителями, що атестуються,

 - підготовка до ДПА та ЗНО

- форми і методи дистанційного навчання,

 - проведення підсумкових контрольних робіт за І і ІІ  семестри.

            Всі матеріали, одержані під час здійснення контролю, висвітлювалися, обговорювалися на м/а, нарадах при директорі, педрадах, засіданнях батьківського лекторію, писалися узагальнюючі накази, ставилися на контроль, вказувалась дата виконання чи повторного контролю.

ВИСТУПИЛИ:

Домінчак А.С. заступник  директора з виховної роботи, яка запропонувала

 Освітні програми школи І, ІІ, ІІІ ступенів на 2020-2021 н.р., Робочий

навчальний план на 2020-2021 н.р. вважати виконаними.

ВИРІШИЛИ:

1. Освітні програми школи І, ІІ, ІІІ ступенів на 2020-2021 н.р., Робочий

навчальний план на 2020-2021 н.р. вважати виконаним .

ІІ. Заступникам директора школи Музиці Т.М., Домінчак А.С.  активізувати роботу  щодо якісної організації освітнього  процесу  у  2020-2021 н.р.

ІІІ. Педагогічному колективу  сприяти якісній організації і проведенню навчально-виховного процесу, забезпечувати реалізації, програмових вимог, методичних рекомендацій, провести коригувальні  роботи  щодо усунення прогалин в засвоєнні  знань учнями  під час дистанційного навчання.

                                                                                            Вересень 2021р.

ІV.Сприяти організації освітнього процесу згідно Концепції «Нова українська  школа.                                                 У 2021-2022 н.р.

ІІ.СЛУХАЛИ: Котовську Л.І., директора школи, яка наголосила, що на  виконання Закону України «Про освіту» ідповідно до  Закону України "Про загальну середню освіту", пунктів 4, 5 розділу I, пунктів 1, Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) (щодо окремих питань завершення 2020/2021 навчального року)»,відповідно наказів по школі від 30.04.2021р. № 37  "Про звільнення учнів 11 класу від складання ДПА у формі ЗНО за курс повної загальної середньої освіти", від 12.05.2021 р.  13-а/г "Про  внесення змін у структуру  2020/2021 навчального року  у Печерській ЗШ І-ІІІ ступенів", рішення педагогічної ради  (протокол № 10  від  30.04.2021р.) учнів 11 класу було  звільнено від складання  державної підсумкової атестації у формі ЗНО. За школярами було збережено право складати ДПА із  облікуванням результатів у додатку до свідоцтва про здобуття повної загальної середньої освіти. Жоден учень 11  класу не скористався цим правом. Усі школярі складали ЗНО, результати якого фіксуватимуться лише у сертифікаті учасника ЗНО, що дає їм право вступу до вищого навчального закладу.

ВИСТУПИЛИ: Змієвець О.М., класний керівник 11 класу. На . На початок року - 8 учнів, на кінець року-  8 учнів.  За підсумками  семестрового, річного оцінювання,  мають оцінки  високого рівня  - 1 учень  (Білозор Дарія), достатнього рівня -  3  учні, середнього рівня – 4 учні, початкового рівня  - 0 учнів. Підвіз  5 учнів. Запропонувала Білозор Дарію Василівну , яка має річні оцінки лише високого рівня нагородити Золотою медаллю «За високі досягнення у навчанні».

ВИРІШИЛИ:

1.Завершити навчальний рік  у 11 класі та випустити із старшої школи таких учнів, вручивши їм свідоцтво про здобуття  повної загальної середньої освіти звичайного зразка:

1.Брачковську  Каріну Сергіївну

2.Гука Олександра Віталійовича

 3.Дацюка  Максима  Євгенійовича

4.Мельника Дмитра Олександровича

5. Петринчук Владиславу Ігорівну

6. Стегнея Руслана Максимовича

7.Ситник Ангеліну Володимирівну

2.Нагородити Золотою медаллю «За високі досягнення у навчанні» та вручити свідоцтво з відзнакою про здобуття  повної загальної середньої освіти  учениці 11 класу   Білозор Дарії  Василівні.

3. Документи про повну  загальну середню освіту вручити випускникам 24.06.2021року.

 

Голова педради _____________________ Л.І.Котовська


            Секретар                                                         


Т.М.Музика


Печерська загальноосвітня школа  І-ІІІ ступенів

Шпиківської селищної ради

ПРОТОКОЛ

01.07.2021р. № 14

с.Печера

 засідання  педагогічної ради

Голова – Котовська Л.І.

Секретар – Музика Т.М.

Присутні: члени педради ( 20 педпрацівників)

 Форма проведення: очна.

Порядок  денний:

1. Про  завершення навчально-виробничої практики учнями  10 класу.

2. Про   переведення учнів  10 класу на наступний рік  навчання.

І.СЛУХАЛИ: Котовську Л.І., директора школи, яка наголосила, що відповідно до  листа Тульчинського МНВК № 6 від 01.06.2021р. «Про проходження навчально-виробничої практики» було  організовано  якісне проходження практичної підготовки( дистанційно) у формі  творчих проектів за кваліфікаційними спеціальностями таких учнів 10 класу, які навчаються при МНВК  за технологічним профілем на базі Печерської ЗШ І-ІІІ ступенів. Керівник практики – учитель технологій  Тарасевич В.В.

№ п/п

П.І.Б. учня

Спеціальність

1

Білоус Марина Леонідівна

ОКН

2

Тарасевич Юлія Володимирівна

ОКН

Інші учні  10 класу проходили навчально-виробничу практику на базі приватних підприємств  відповідно до спеціальностей.

ВИСТУПИЛИ:

Тарасевич В.В., учитель технологій, який запропонував зарахувати проходження навчально-виробничої практики в об’ємі 150 годин із ОКН  Білоус Марині Леонідівні, Тарасевич Юлії Володимирівні.

 

ВИРІШИЛИ:

1.Зарахувати проходження навчально-виробничої практики в об’ємі 150 годин із ОКН  Білоус Марині Леонідівні, Тарасевич Юлії Володимирівні.

ІІ.СЛУХАЛИ: Рудик Л.Ю., класний керівник 10 класу, яка проаналізувала

результативність навчально-виховного процесу у 10 класі в 2020/2021 н.р. На початок семестру 6 учнів, на кінець року – 6 учнів.За результатами семестрового та річного  оцінювання, мають оцінки високого рівня  - 2 учні (Люльчак Дарина, Тарасевич Юлія), достатнього   рівня –3  учні, середнього рівня – 1  учень, початкового рівня –  0 учнів. Підвіз –  5 учнів.

ВИСТУПИЛИ:

Змієвець О.М., класний керівник11 класу, яка запропонувала нагородити

 Похвальним листом «За високі досягнення у  навчанні»  учнів 10 класу Люльчак

 Дарину Олександрівну, Тарасевич Юлію Володимирівну

ВИРІШИЛИ:

1.Завершити навчальний рік  у 10 класі та перевести    на наступний рік навчання таких учнів:   1.Білоус Марину Леонідівну

2. Люльчак Дарину Олександрівну.

3.Маріуцу Оксану Павлівну.

4.Помилуйка Максима Миколайовича

5.Прокаєву Ганну Олександрівну

6.Тарасевич Юлію Володимрівну.

 2.Нагородити Похвальним листом «За високі досягнення у  навчанні» учнів 10 класу Люльчак Дарину Олександрівну, Тарасевич Юлію Володимирівну

3.Табелі успішності  видати  до 03.07.2021р.

 

Голова педради _____________________ Л.І.Котовська

        Секретар                               Музика Т.М.